Behöver hjälp, crossbyte!

Byte mot yzf 426?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

StunterGirl

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2008
Hoj
suzuki
Har en kx 250-03 som jag vill byta mot en 4t helst 450.
En kille vill byta sin yzf 426-01 mot min 250.
Undrar nu vad det är för skillnad med yzf 426an och yzf450n förutom motorstorleken?
Är dom ungefär likvärdiga eller skiljer de sig mycket?:gnissla

Yz:an går på bakhjulet på alla växlarna, mycket mer än så han jag inte med innan den blev stulen.

YZ:an ska vara förreggad så du ska få ett reg bevis med så det går o e-regga den om man vill.

Kolla ramnummero vem som står som ägare på den.

ok då

Jag hann köra 2 svängar i skogen med min innan den blev stulen. I skogen så gasar man inte direkt ihjäl hojen. Det finns bra med effekt i motorn, den vill upp på bakhjulet på alla växlar. Så det är definitivt en rolig hoj. Och jag antar att det är bakhjul du ska åka?

Jag hade en 426:a, skillnaderna mellan 450 o 426 kan inte vara stora...

Yzf 400 och Yzf 426 är en klumpig järnhäst........

Grymt nerbyte om du hoppar över till en sån...tycker ju jag iaf!

Tror 426:an fanns till -03 sen kom 450:in va? Ny lättare motor, annat chassi o.sv.

Byt mot en crf 450 om du prompt ska ha 450. Annars finns det ju sjyssta billiga 250f:er typ Rmz 250 eller Kxf 250 från -04 å uppåt. =)

Jag har haft en WR 426. Den var Enduroreggad.

Vad jag vet så kan man inte E regga en YZF cross från -01.

Yzf 400 och Yzf 426 är en klumpig järnhäst........

Grymt nerbyte om du hoppar över till en sån...tycker ju jag iaf!

Tror 426:an fanns till -03 sen kom 450:in va? Ny lättare motor, annat chassi o.sv.

Byt mot en crf 450 om du prompt ska ha 450. Annars finns det ju sjyssta billiga 250f:er typ Rmz 250 eller Kxf 250 från -04 å uppåt. =)

Oh okej ...vet du hur svårt det är att byta 250 2t mot 250/450 4t?:näsblod Tro mig jag har letat:tungan
Jaa jag tror det...

Är 426an jävligt klumpig eller? :gnissla Tycker inte yzf 450 är speciellt tung men hm...:va

Jag har haft en WR 426. Den var Enduroreggad.

Vad jag vet så kan man inte E regga en YZF cross från -01.
Min -00:a fanns det reg bevis på så den var det bara o besikta. -01 kanske var annorlunda?

Vilken hoj det än blir så är inte meningen med bytet att jag ska köra bana osv, det blir det med 250 senare.
Men precis det är bakhjul ja är ute efter:D Vilken hoj är lättast för det? Var det 426?:tungan

2-takt is the shit!!! Ha kvar kawwan och va lite unik 4 smällare är en dussin vara som kostar skjortan om du har oturen och får ett ras.
Tycker du att 250 är lite för liten gör som jag stoppa i en 500:a motor i ditt 250 chassi (det går utan större problem trycka i en kx500 motor i ditt chassi) sen blir det bakhjuls åkning varken du vill eller inte :)

2-takt is the shit!!! Ha kvar kawwan och va lite unik 4 smällare är en dussin vara som kostar skjortan om du har oturen och får ett ras.
Tycker du att 250 är lite för liten gör som jag stoppa i en 500:a motor i ditt 250 chassi (det går utan större problem trycka i en kx500 motor i ditt chassi) sen blir det bakhjuls åkning varken du vill eller inte :)

Hahaha vad roligt:D Men är allergisk mot 2takts ljudet..:gnissla :D

Köp inte en 426:a! Jämfört med din KX är det en traktor.:gnissla Ska du gå över till 4-t så prova först en 250f, om den känns för trött, satsa på en 450 ju nyare desto bättre.

:eek: fasen.......... :( men kört 450 hela sommaren tycker den känns skit soft.
250...tror det skulle kännas lite litet:confused:

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...