Behöver en banjo

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ja, nu är det dags. Nån som har en banjo liggandes eller vet var man hittar såna här i stan? En banjobult alltså. Gängorna bör vara i storleken 10x1.25 (gixxer 1000 bl.a.) och den ska vara för två slangar (30mm lång). Nåt tips eller måste jag åka och skruva av den själv från blommans hoj? :gnissla

blommans hoj kommer man inte i närheten av :hihi

synd att det inte var en vanlig banjo du behövde, för då skulle du kunnat snacka med kyckling :D

blom skrev:
2089420 blommans hoj kommer man inte i närheten av :hihi

synd att det inte var en vanlig banjo du behövde, för då skulle du kunnat snacka med kyckling :D
Ajfan, då får jag försöka köpa en nånstans... det måste väl finnas nån som säljer hydraulprylar här i krokarna? Nåt tips?

blom skrev:
2089575 hydroskandia.. tror det heter så.. ligger vid brandstationen

Hydroscand :fakta
Dom bör ha.

Säg att du jobbar på Atlas Copco och fråga om du inte kan få deras rabatt... Jag fick upp till 80% på en slang jag köpte där... :hihi

erik skrev:
2091482 Hör med Kyckling, han känner en del folk i Pålsboda. :D
Jorå, för i Pålsboda finns det ingen som har nån nytta av Banjosar.
I Hällabrottet däremot... Oj oj oj.. Där är det hårdvaluta som går i arv.
Där säljer man inte sin Banjo om så livet hänger på det...
:FU

newstead skrev:
2089092 Ja, nu är det dags. Nån som har en banjo liggandes eller vet var man hittar såna här i stan?

Njaa, knappast här i stan, men kör ut mot Pålsboda. Titta i vägrenen, efter tandlösa barn som sitter där och spelar. Nappa till dig banjon i farten när du kör förbi. Stanna för allt i världen INTE till. Om du inte tycker om att skrika som en gris, vill säga. :3freak

Dom är ganska förtjusta i stads- :arsele där ute....

Kjelle skrev:
2092294 Njaa, knappast här i stan, men kör ut mot Pålsboda. Titta i vägrenen, efter tandlösa barn som sitter där och spelar. Nappa till dig banjon i farten när du kör förbi. Stanna för allt i världen INTE till. Om du inte tycker om att skrika som en gris, vill säga. :3freak

Dom är ganska förtjusta i stads- :arsele där ute....
:skrämd

jag skiter i banjon och skaffar en blockflöjt istället. Borde väl iaf finnas här i stan :gnissla

newstead skrev:
2092378 :skrämd

jag skiter i banjon och skaffar en blockflöjt istället. Borde väl iaf finnas här i stan :gnissla

Det tror jag. Dom är dock sällsynta i Pålsboda. Är så jäkla svårt att spela flöjt med läpp-gomspalt. Läcker liksom uppåt hela tiden. :D

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back