Behöver en banjo

Har ni inte sett den reklamen för halsbränna på tv?

hahahaha, det är ju fantastiskt... det är i alla fall ett sånt jag har :lol

Idag var man förbi Pålsboda*1 och skaffade sig en banjo då. Kom hem och monterade skiten, stämde in den*2 och tänkte att nu är det bara att lira igen!
Sagt och gjort, släpar ut skiten från köket och drar en trudelutt*3 på vägen ner till dockan. Ringer upp och kollar så han är hemma och sen ska jag bara parka men då får jag inte igång helvetet. Går upp och fikar, vi tar en nercabbad cruising på stan och sen när jag ska åka hem puttar vi igång mitt as. Nu spelar den inte alls lika fint helt plötsligt, verkar som om den bara vill på två strängar*4!!!

*1: Hydroscand
*2: Luftade bromsarna
*3: Kör
*4: två cylindrar

newstead skrev:
2153861 Idag var man förbi Pålsboda*1 och skaffade sig en banjo då. Kom hem och monterade skiten, stämde in den*2 och tänkte att nu är det bara att lira igen!
Sagt och gjort, släpar ut skiten från köket och drar en trudelutt*3 på vägen ner till dockan. Ringer upp och kollar så han är hemma och sen ska jag bara parka men då får jag inte igång helvetet. Går upp och fikar, vi tar en nercabbad cruising på stan och sen när jag ska åka hem puttar vi igång mitt as. Nu spelar den inte alls lika fint helt plötsligt, verkar som om den bara vill på två strängar*4!!!

*1: Hydroscand
*2: Luftade bromsarna
*3: Kör
*4: två cylindrar

Ja den stod och kastade eldflammor över hela kvarteret när nystedt försökte fåigång alla strängarna genom att frida stämskruven till max.
brbrbrrrrrrbrrrrbrrrPANGWROOOOMBrrrrrrrbrrrrrbrrrrrrrrrPANG

fan den vill men är lite ledsen bara.. hatch brukar funka bra till violinsträngar.. testa med det till din banjo, kan ju funka där med

*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back