Zilversurfer skrev:Varför ska man sälja sig billigt? För att göra någon främmande person glad!?
Nej, för att kanske få hojen såld överhuvudtaget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zilversurfer skrev:Varför ska man sälja sig billigt? För att göra någon främmande person glad!?
Allt jag ringt på har funnits kvar iaf.Då har jag ringt på det som jag tyckt vart mest prisvärt.Men man vill ju inte börja pruta 15papp.Skiter man nästan hellre i det.Men dom får nog sänka priserna en del för o bli av mä skiten får man hoppas.Banco skrev:hur definerar du underpris? Faktum är att merparten av hojarna som ligger på blocket idag kostade generellt sett bra mycket mindre för ett eller till och med för två år sedan. Jag undrar bara om det faktiskt finns några köpare för de priser som begärs idag??
Per Fireblade skrev:Allt jag ringt på har funnits kvar iaf.Då har jag ringt på det som jag tyckt vart mest prisvärt.Men man vill ju inte börja pruta 15papp.Skiter man nästan hellre i det.Men dom får nog sänka priserna en del för o bli av mä skiten får man hoppas.
lema skrev:De som vill ha 65 tusen kommer aldrig att sälja de.Drömmare fins det gått om här.Sålde min föra året med massa gudis på med lika många mil som du säger, för 55 tusen.Nu ska man inte betala mer än 50 för de tycker jag.Köpte r1 för 2 månader sen 03 uttagen 04 och 500 mil för 70. Och de vill ha 65 för en cbr 00.De är fan![]()
![]()
Den som jag köpte hade bara miniblinkers fram som extra allt annat var standard på den.Men den var verkligen i ny skick.Köpte slip on(jordane rt one) till den helt nytt för 1900.Så man kan säga 72000 kostade den.Har pruttat 4000kr.Mr_Mike skrev:de va ju jävulsk billigt... Jag gav 80k för min r1 03 uttagen 04 och de va den billigaste jag kunde hitta... Fick iofs en riktigt schysst båge med accra slipon och kuts och motiv lackad tank,mensom sagt priserna är ju ruskigt höga... Nästan så man funderade på att köpa en splitt ny 05:a som stod kvar...
///micke
burner skrev:Nej, för att kanske få hojen såld överhuvudtaget
Banco skrev:hur definerar du underpris? Faktum är att merparten av hojarna som ligger på blocket idag kostade generellt sett bra mycket mindre för ett eller till och med för två år sedan. Jag undrar bara om det faktiskt finns några köpare för de priser som begärs idag??
Helgon26 skrev:Det gäller att vara vaken och ha pengar på fickan så kan man göra en bra affär när fyndet dyker upp.
Jag köpte en 929 för 1 månad sedan, 00 utagen 02 som gått 1400mil med akra helsystem och PC3 samt lite annat godis för 60 och det tyckte jag var helt ok i alla fall.
Jag vet inte om det är större efterfrågan på sporthojar nu än för 2 år sedan men det brukar ju vara tillgång efterfrågan som styr priserna...
crazy88 skrev:va 60 det som va priset eller prutade du?
Kan du packa ner en zx tia i en låda o skicka hit?Jag har abstinensLugn skrev:Jag sålde min zx9r -00 förra våren för runt 45k. Minns inte exakt hur många mil, men det var mellan 1500 och 2000. Jag var dock nöjd med att få den såld snabbt och smidigt eftersom jag var i farten att flytta till USA.
Sen att man säkert gjorde en annan medlem här glad över en bra affär är väl bara att se som en bonus...![]()
Givetvis en rejäl förlust för mig på den hojen, men jag tog nog igen det när jag bara behövde lägga till 25k för en sprillans 10a...![]()
Ett pris på 45k för en 00 zx9r är ungefär vad jag letar efter, men på blocket ligger priserna runt 55k för en 99a!Lugn skrev:Jag sålde min zx9r -00 förra våren för runt 45k. Minns inte exakt hur många mil, men det var mellan 1500 och 2000. Jag var dock nöjd med att få den såld snabbt och smidigt eftersom jag var i farten att flytta till USA.
Sen att man säkert gjorde en annan medlem här glad över en bra affär är väl bara att se som en bonus...![]()
Givetvis en rejäl förlust för mig på den hojen, men jag tog nog igen det när jag bara behövde lägga till 25k för en sprillans 10a...![]()
Per Fireblade skrev:Kan du packa ner en zx tia i en låda o skicka hit?Jag har abstinens![]()
Per Fireblade skrev:Tror ni priserna på begagnat kommer gå ner om ett par månader?Just nu tycker jag det är sjuka överpriser.Har kollat på cbr 929,o inte fan vill jag betala 65 för en som gått ca 3000mil.Köpte en som gått 1800 förra våren för 55.Så frågan lyder tror ni det blir billigare?![]()
.luzt skrev:Ett pris på 45k för en 00 zx9r är ungefär vad jag letar efter, men på blocket ligger priserna runt 55k för en 99a!
Hittat en zx9r 98a för 43k, vilket är mer acceptabelt.
Lugn skrev:Jag sålde min zx9r -00 förra våren för runt 45k. Minns inte exakt hur många mil, men det var mellan 1500 och 2000. Jag var dock nöjd med att få den såld snabbt och smidigt eftersom jag var i farten att flytta till USA.
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |