Beer-in-box?

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

Vad tycker du?

• Antal röstningar
    0

MikkE

Guest
Bra eller anus? Ska du prova på?

Ska bli intressant om kolsyran verkligen håller sig i tre veckor och fortfarande har samma smak.

"Apparaten är formgiven med inspiration av moderna espressobryggare för att locka användarna
till att ha den stående framme på köksbänken eller bardisken. Priset hamnar på cirka 1600 kronor.

Till apparaten lanserar Carlsberg nya typer av ölbehållare i pet-flaskematerial. Ölbehållarna blir 5 och 20 liter för
hemma- respektive krogbruk. Priset för en 5-litersbehållare hamnar kring 140 kronor."

Källa: http://www.n24.se/dynamiskt/efterborsen/did_12060979.asp

Last edited:
Håller mig till hembryggt! Billigare så, på alla sätt och vis. Dessutom godare :öl

Mja, röstade vet ej

Öl måste vara kallt för att vara gott så man måste ju ha den i kylen
och då kan man nästan likabra ha burkar, det är ju halva grejen att göra en
norrlandsguld-trall med fingrarna och öppna :rolleyes:

Rösta först nej spontant men när jag tänker efter så ger det ju vissa möjligheter vid tappning av ölet..

Om du har samma kolsyra nivå hela tiden så betyder det ju att det borde gå att tappa upp en riktig öl som man inta kan få på krogen i sverige :tummenupp

Nej inte öl i bag in box

Blev ganska paff härom dan.
Va och skulle köpa lite fulöl av en tysklandsresande kille. Han hade Vodka i 3liters bag in box. Tyckte jag va kul att se för första gången i mitt liv. Och mitt liv är ju för faan så gott som halvvägs till pension.... :(
Vart har det tagit vägen :confused: :va

VaRvStopPEt skrev:
Nej inte öl i bag in box

Blev ganska paff härom dan.
Va och skulle köpa lite fulöl av en tysklandsresande kille. Han hade Vodka i 3liters bag in box. Tyckte jag va kul att se för första gången i mitt liv. Och mitt liv är ju för faan så gott som halvvägs till pension.... :(
Vart har det tagit vägen :confused: :va

Finns whisky också! även boxar med whisky och vodka i samma låda..
:3freak

Underbart! Jag tycker det borde finnas fler boxar. Kommer ihåg när dvd-boxen kom, det var tider det. För att inte tala om när box play slog igenom i hockeyn på allvar. Undrar vad som kommer härnäst?

Bara jag som inte ser hur de ska konkurrera med lågprisölen? 5 liter för 140kr borde väl bli ganska exakt 14kr per halvlitersburk. Denna burk som idag kostar 13.80... Oja, sen skulle man även köpa en sån där tapp för ytterligare 115 st burköl.

Näpp Carlsberg. Gör om, gör rätt.

SuperMicke skrev:
Underbart! Jag tycker det borde finnas fler boxar. Kommer ihåg när dvd-boxen kom, det var tider det. För att inte tala om när box play slog igenom i hockeyn på allvar. Undrar vad som kommer härnäst?

Snart tillåter de proffsboxning i Sverige.

SuperMicke skrev:

:hihi :hihi :hihi :hihi

Snart kommer väl "partyboxen"
Boxen där man har allt samlat på ett ställe; Öl, sprit, diverse groggvirke och en smällare.

MikkE skrev:
Snart kommer väl "partyboxen"
Boxen där man har allt samlat på ett ställe; Öl, sprit, diverse groggvirke och en smällare.

Och när allt är slut så fungerar den finfint som en spyhink! :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...