Spoox
Race till death or die behind!
Någon mer än mig som råkat ut för detta...?
Jag la nyligen ut en annons på blocket, för att sälja en motorcykel.
Kort därpå, ca 20min, så får jag ett sms med texten; typ- "jag gillar skicket på din motorcykel, hur mycket är du villig att sälja den för. maila mig på xxxxxxx så vi kan komma överens om ett pris" avsändare ett konstigt namn, inget telefon nummer. namn= samma som mailadress nästan.
Jag svara lika snabbt och säger som det är och talar om vad lägsta pris är.
Får ett blixtsnabbt svar där personen tackar för svar och frågar om paypal konto så ska han sätta in pengar omgående utan dröjesmål. Han frågar också efter hemadress för att kunna få motorcykel upphämtad av fraktbolag för att frakta den till hans adress i USA....
Wooot!? ska han sno den eller?
Givetvis står inte motorcykel och jag på samma adress...
Jag la nyligen ut en annons på blocket, för att sälja en motorcykel.
Kort därpå, ca 20min, så får jag ett sms med texten; typ- "jag gillar skicket på din motorcykel, hur mycket är du villig att sälja den för. maila mig på xxxxxxx så vi kan komma överens om ett pris" avsändare ett konstigt namn, inget telefon nummer. namn= samma som mailadress nästan.
Jag svara lika snabbt och säger som det är och talar om vad lägsta pris är.
Får ett blixtsnabbt svar där personen tackar för svar och frågar om paypal konto så ska han sätta in pengar omgående utan dröjesmål. Han frågar också efter hemadress för att kunna få motorcykel upphämtad av fraktbolag för att frakta den till hans adress i USA....
Wooot!? ska han sno den eller?

Givetvis står inte motorcykel och jag på samma adress...