Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
"Du, du måste komma och hjälpa till att sopa här borta i kurvan. Det ligger en massa grus och skit där. Vi måste få bort det innan det inträffar någon olycka eller något."Varje gång man åker där och det visar sig vara en massa skit på vägen är det bara åka och knacka på hennes dörr och be henne komma ut och sopa!
Foton eller video på när tanten pysslar med halkbekämpning på en allmän väg mitt i sommaren. Sedan en polisanmälan om "framkallande av fara för annan" eller vad det kan tänkas heta.
varför bor inga SH-are vid bulten?
varför bor inga SH-are vid bulten?
dra ditt och kasta sten igenom varenda fönster....
För att de är smarta nog att inte bosätta sig vid en vägkant ? Jag flyttade från stan eftersom jag var trött på att skitsäckar invaderade city varenda helg..Jag kunde iof ha skjutit paintball på de från fönstret där de pissade i någons port på Kammakargatan, men det var ju inte MIN port de pissade i så då fanns det inget jag kunde göra. Det är varmt i köket...
Fast ingen av raceputtarna här anser att det är störande med mc-trafik - tvärtom. Så om de köpte ala hus på Bulten skulle alla vara glada o solen skina varje dag utom på vintern.
Finns några som bor ganska nära iaf.
Rätt att köra där, ja. Rätt att köra över lagstadgad hastighet, nej.Vi som kör där är med och finansierar den och har rätt att köra på den utan att en jävla tattare gör det farligt.
Rätt att köra där, ja. Rätt att köra över lagstadgad hastighet, nej.
Sen om man ligger och nöter fram och tillbaka flera gånger efter sträckan så kan bara det i sig vara bötesgrundande.
Rätt att köra där, ja. Rätt att köra över lagstadgad hastighet, nej.
Sen om man ligger och nöter fram och tillbaka flera gånger efter sträckan så kan bara det i sig vara bötesgrundande.
Får de åka dit och sopa tillräckligt ofta kommer även VV börja undra vad som pågår.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |