Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hoztic skrev:2047675Det är ju inte kronslut, men ja, jag skulle nog byta! Eller köra april ut och byta när vägarna är helt saltfria!![]()
Hoztic skrev:2047675Det är ju inte kronslut, men ja, jag skulle nog byta! Eller köra april ut och byta när vägarna är helt saltfria!![]()
Olzon skrev:2048629Eftersom ingen annan verkar ha en avvikande åsikt från din så går jag efter denTack för svaret.
ulf_lundin skrev:2048730Köp hem ett nytt drivpaket. O så byter du när det gamla börjar ge sig lite snabbare.
Eller när kedjespänningen varierar när du snurra på hjulet.
Vill minnas att man säger att när kedjan töjt sig 3 % så är den slut.
Fast det får man ta bort den för att kolla.![]()
/u
Olzon skrev:2047659Skulle du bytt ett drivpaket som ser ut så här? Är orginal som sitter på en Suzuki SV650s, har gått 2400 mil. "Slacket" på kedjan varierar ca 5 mm när man rullar på bakhjulet.
Olzon skrev:2047659Skulle du bytt ett drivpaket som ser ut så här? Är orginal som sitter på en Suzuki SV650s, har gått 2400 mil. "Slacket" på kedjan varierar ca 5 mm när man rullar på bakhjulet.
slangarn skrev:2048906Har du provat med att tvätta nån gång?
KGK skrev:Det där drivpaketet såg inte så slitet ut, håller nog många mil till.
Robban W skrev:2049381Jag tycker att det där drivpaketet håller länge till. Jag tyckte att den här kedjan va sliten, va tvungen att kapa bort några länkar för att det skulle gå att spänna den =)
Robban W skrev:2049381Jag tycker att det där drivpaketet håller länge till. Jag tyckte att den här kedjan va sliten, va tvungen att kapa bort några länkar för att det skulle gå att spänna den =)
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |