Bead breaker däckverktyg

Har säkert 10 olika ventilverktyg från tema pga att man är en slarvig jävel som alltid tappar bort dem och inget har någonsin felat. Sen går allt lämna tillbaka till tema om det inte håller rätt toleranser.
Klåpare kan inte ens tema rädda,

Oavsett vad du tycker/säger så ligger biltemas kvalitet på en nivå som står i relation till priset, med ett fåtal undantag. Så är det o så kommer det att vara. :yoparty

Oavsett vad du tycker/säger så ligger biltemas kvalitet på en nivå som står i relation till priset, med ett fåtal undantag. Så är det o så kommer det att vara. :yoparty

Skulle vilja säga att de flesta kemprodukter verkar vara precis lika bra som det mesta annat priset till trots. Även verktygen med 10 års garanti samt batterierna verkar jäkligt bra.
Å andra sidan så är deras Beadbreaker skit.

[YOUTUBE-ID]_LAABOgXU1s[/YOUTUBE-ID]

Typ så här

Ha ha, det däcket var garanterat nymonterat med rikligt med monteringspasta, skulle vilja se han pressa loss en 10år gammal montering, då skulle han få ta i så det smakar skit i käften.:rolleyes:

I helsike heller. Så snorig som den där grabben var så är det inte svårt att gissa varför det gick så lätt.

Folk e svåra att förstå ibland. Om jag skulle göra en film som visar hur duktig jag är så skulle jag i alla fall försöka eliminera de mest uppenbara bevisen för att jag är en snorunge.

Men hur som helst så tycks ju mackapären fungera i.a.f.

Har du en personlig vendetta på gång mot Biltema? Du klankar på dom i varje jäkla tråd denna firman nämns.
Självklart är inte allt från Biltema bra, men långt ifrån allt är skit. Många saker är däremot jävligt bra för priset, t ex 10-årsverktygen.

Det finns skit att köpa i de flesta butiker. Jag köper personligen hellre billig skit än dyr. Men det gäller att plocka russinen ur kakan, överallt.

Lägg ner ditt klankande på biltema, börjar bli lätt tjatigt. Vi vet vad du tycker nu.

Har du en personlig vendetta på gång mot Biltema? Du klankar på dom i varje jäkla tråd denna firman nämns.
Självklart är inte allt från Biltema bra, men långt ifrån allt är skit. Många saker är däremot jävligt bra för priset, t ex 10-årsverktygen.

Det finns skit att köpa i de flesta butiker. Jag köper personligen hellre billig skit än dyr. Men det gäller att plocka russinen ur kakan, överallt.

Lägg ner ditt klankande på biltema, börjar bli lätt tjatigt. Vi vet vad du tycker nu.

Nejdå, inte handlar det om nån vendetta inte, du kan ju se det som ren konsumentupplysning.:)

Nejdå, inte handlar det om nån vendetta inte, du kan ju se det som ren konsumentupplysning.:)

Men det är ju ganska konstigt att jag och många andra med mig har mestadels positivt att säga om biltemas produkter?

Har vi fel, eller är det du som överdriver?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back