SilverJonten
Ny medlem
Slog över med xr600an i maj.
= 4,5 månad med kryckor och massa spik i benet se avatar...
= 4,5 månad med kryckor och massa spik i benet se avatar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men SHIT! Det här va ju inte menat som nån jävla "kolla jag har större kuk än dig" utan bara som en kul grej, slappna av för fan! Är ni så jävla patetiskt präktiga så att ni inte ser ironin i allt det här så tycker jag fan synd om er! "kan inte påstå att jag tycker det är varken kul eller fränt att slå sig...." ..nej vem FAN tycker att det är kul eller fränt att slå sig och bryta ben?! Tror ni verkligen på fullt allvar att det är vad hela den här tråden går ut på?! Att visa sig ball och mäta vem som har störst kuk?? Som om att ni är några jävla övermänniskor och alla andra är så jävla primala och simpla så att dom tar det här på så stort allvar som ni antyder? Sluta va såna jävla tragiskt stela moralpredikande töntar och ta det här för vad det är istället!
larsson du får köpa dig en kawa istället så händer det inte mer![]()
![]()
Men SHIT! Det här va ju inte menat som nån jävla "kolla jag har större kuk än dig" utan bara som en kul grej, slappna av för fan! Är ni så jävla patetiskt präktiga så att ni inte ser ironin i allt det här så tycker jag fan synd om er! "kan inte påstå att jag tycker det är varken kul eller fränt att slå sig...." ..nej vem FAN tycker att det är kul eller fränt att slå sig och bryta ben?! Tror ni verkligen på fullt allvar att det är vad hela den här tråden går ut på?! Att visa sig ball och mäta vem som har störst kuk?? Som om att ni är några jävla övermänniskor och alla andra är så jävla primala och simpla så att dom tar det här på så stort allvar som ni antyder? Sluta va såna jävla tragiskt stela moralpredikande töntar och ta det här för vad det är istället!
Btw: PV har SH´s klart bästa avatar.
Bröt ett ben mitt i handen (hockey) precis efter sista körningen (enduroläger i Sollenbrunn). Flyt. Men det tar ju två mån att bli frisk
Värst måste båtbenet vara. Bröt det för 10 år sedan när jag skulle hoppa in i en kurva med nedförslut. Tog i för mycket o landa med min 125:a i urdikningen efter kurvan. Det tog 6 månader (4 månader gips, 2 mån rehab) innan jag kunde köra igen, allt för ett litet skitben![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |