BBC! Broken Bones Club (sticky?)

Slog över med xr600an i maj.
= 4,5 månad med kryckor och massa spik i benet se avatar...

Buten armbåge, vä-nyckelben, 3 revben äl det enda. Sen har jag blivit rosa några gånger.

Btw: PV har SH´s klart bästa avatar.

Men SHIT! Det här va ju inte menat som nån jävla "kolla jag har större kuk än dig" utan bara som en kul grej, slappna av för fan! Är ni så jävla patetiskt präktiga så att ni inte ser ironin i allt det här så tycker jag fan synd om er! "kan inte påstå att jag tycker det är varken kul eller fränt att slå sig...." ..nej vem FAN tycker att det är kul eller fränt att slå sig och bryta ben?! Tror ni verkligen på fullt allvar att det är vad hela den här tråden går ut på?! Att visa sig ball och mäta vem som har störst kuk?? Som om att ni är några jävla övermänniskor och alla andra är så jävla primala och simpla så att dom tar det här på så stort allvar som ni antyder? Sluta va såna jävla tragiskt stela moralpredikande töntar och ta det här för vad det är istället!

Hoppa från badkareret, höger nyckelben brutet 4 år gammal.
Isrushkana, höger nyckelben brutet 6 år gammal.
Slänggunga(bogserlina från högt träd i väldigt brant backe), höger nyckelben brutet 12 år gammal.
Fyllecykla hemåt och försöka hoppa över en asfaltskant vid ett vägbygge, spricka vänster tumme ~14 år.
Övermodigt crossåkande medelst gashäng(balansfel), två stukade(spricka) fötter 30 plus.

Men SHIT! Det här va ju inte menat som nån jävla "kolla jag har större kuk än dig" utan bara som en kul grej, slappna av för fan! Är ni så jävla patetiskt präktiga så att ni inte ser ironin i allt det här så tycker jag fan synd om er! "kan inte påstå att jag tycker det är varken kul eller fränt att slå sig...." ..nej vem FAN tycker att det är kul eller fränt att slå sig och bryta ben?! Tror ni verkligen på fullt allvar att det är vad hela den här tråden går ut på?! Att visa sig ball och mäta vem som har störst kuk?? Som om att ni är några jävla övermänniskor och alla andra är så jävla primala och simpla så att dom tar det här på så stort allvar som ni antyder? Sluta va såna jävla tragiskt stela moralpredikande töntar och ta det här för vad det är istället!

Välkommen till sh :)

Klarat mig bra trots en drös vurpor.. Fraktur i båtbenet är det enda

Tån brevid stortån 1
Samma tå igen 1
och samma tå ännu en gång 1
Ryggkota 1
Arm 1

Förresten, hur har du det med självdistansen?..:pannkyss

Btw: PV har SH´s klart bästa avatar.

:rodnar

Last edited:
Highsideade in i en tall med endurohojen och bröt lårbenet (och tre ben i foten) runt 1998 och i maj i år klotade jag med 750'n på mantorp och lyckades paja skulderbladet så jag har fler bidrag till röntgensamlingen :kryckor

Bifogat

• xray.jpg
    xray.jpg
    53.2 KB · Visningar: 34
  • skulderblad.JPG
    skulderblad.JPG
    33.5 KB · Visningar: 41
Bröt ett ben mitt i handen (hockey) precis efter sista körningen (enduroläger i Sollenbrunn). Flyt :) . Men det tar ju två mån att bli frisk :(

Värst måste båtbenet vara. Bröt det för 10 år sedan när jag skulle hoppa in i en kurva med nedförslut. Tog i för mycket o landa med min 125:a i urdikningen efter kurvan. Det tog 6 månader (4 månader gips, 2 mån rehab) innan jag kunde köra igen, allt för ett litet skitben :)

Bröt ett ben mitt i handen (hockey) precis efter sista körningen (enduroläger i Sollenbrunn). Flyt :) . Men det tar ju två mån att bli frisk :(

Värst måste båtbenet vara. Bröt det för 10 år sedan när jag skulle hoppa in i en kurva med nedförslut. Tog i för mycket o landa med min 125:a i urdikningen efter kurvan. Det tog 6 månader (4 månader gips, 2 mån rehab) innan jag kunde köra igen, allt för ett litet skitben :)

Hehe, må vara ett litet skitben i handen men nog det svåraste att få att läka ordentligt då blodtillförlsen ofta försvinner i samband med brottet lr nåt sånt :va men om det inte läker bra så tappar du ju rörlighet i både handled och tumme, jävligt invalidiserande. Läkare har sagt till mig att det är nästan det sista ben i hela kroppen du vill bryta, har brutit båda mina nu. :huvet Det här med karma är ju uppenbarligen bullshit då iom att jag faktiskt skänker hela 100:-/mån till rädda barnen! :D Jag hade fan gips 10 veckor båda gångerna och är fortfarande inte helt återställd från sista operationen...jeffla båtben!

Ok, inte brutit nått än, ta i trä.. Men här är min lista:

Axel ur led två ggr (en gång cross, en gång snowboard)

Slagit höften ur led (cross)

Två hjärnskakningar (eller va d tre...?:va )

Fler uppskrapade armbågar och blåmärken än jag orkar räkna till..

Men visst är det kul att åka hoj!:yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...