Flyttade nyligen och blev grymt förvånad över att Bredbandet (20/3) Var inkopplat. Hastigheten ner var nästan full, men upp laddade jag bara 60/kbs som mest. Tänkte att eftersom jag laddade nästan fullt ner så borde uppen och vara runt 300/kbs. Jag ringde kundtjänst och berömde dem för att dom varit snabba med att koppla in allt. Jag berättade om min taskiga upphastighet och killen i kundtjänst såg direkt att det var ett konfigurationsfel och skulle åtgärda det under dagen, han sa att både upp och ner-hastigheten skulle öka. Två dagar senare ringde jag tillbaka eftersom det inte funkade och då kom dom på att mitt modem var fel så ett nytt skulle skickas direkt... Hmmm
Idår ringde jag och frågade vart modemet var och dom fattade ingenting. Senare framkom det att dom inte KOPPLAT in ngt bredband än.
Haha, helt sjuka är dom.
Så tydligen surfar jag fortfarande på någon annans TDC-uppkoppling. Dom kan inte koppla in förrens TDC tar bort sitt skit.
Först gången jag hadde BBB så ljög dom om vilka hastigheter jag kunde få.
Har fler skräckexempel, som överträffar min historia.
Alltså, jag har aldrig fått ett med sanningen övernssämmande svar från BBB. Är dom helt inkompetenta?
Vilka är dina erfarenheter?
Idår ringde jag och frågade vart modemet var och dom fattade ingenting. Senare framkom det att dom inte KOPPLAT in ngt bredband än.
Haha, helt sjuka är dom.
Så tydligen surfar jag fortfarande på någon annans TDC-uppkoppling. Dom kan inte koppla in förrens TDC tar bort sitt skit.
Först gången jag hadde BBB så ljög dom om vilka hastigheter jag kunde få.
Har fler skräckexempel, som överträffar min historia.
Alltså, jag har aldrig fått ett med sanningen övernssämmande svar från BBB. Är dom helt inkompetenta?
Vilka är dina erfarenheter?
Inkompetenta vette tusan, dålig koll Ja! Eller så var dom jäkligt skickliga då de lyckas fixa problemet 5 dagar innan de skickade brevet