Battlefield Bad Company 2

kommer nog aldrig komma ett spel som kräver lika mycket av spelaren, rent tekniskt och psykologiskt som Quake / Quakeworld. BC är helt ok, men gud så sega spel

Äpplen och bananer. Går inte jämföra Quake och spel som BC.

Ja.. Jag har lirat en hel del Quake back in the day, innan du ens ifrågasätter det. :rolleyes: Om du tycker det är så segt är det ju bara att låta bli att spela. Håll dig till Quake så håller vi oss till BF. :tummenupp

Äpplen och bananer. Går inte jämföra Quake och spel som BC.

Ja.. Jag har lirat en hel del Quake back in the day, innan du ens ifrågasätter det. :rolleyes: Om du tycker det är så segt är det ju bara att låta bli att spela. Håll dig till Quake så håller vi oss till BF. :tummenupp

Tur att människor inte gråter så fort man kritiserar..
Som jag skrev, anser att spelet är segt, både fysiken och upplägget säger inte att det är tråkigt.

Tur att människor inte gråter så fort man kritiserar..
Som jag skrev, anser att spelet är segt, både fysiken och upplägget säger inte att det är tråkigt.

Gråter? Ingen risk, lilla gubben. :tummenupp Jag har fullt upp med att bli fraggad sönder och samman.

[edit] Det är just det "sega" som gör det roligt. Quake är ett konstant köttande. I BF kan man smyga omkring och titta på blommorna en stund utan att se en käft.

Lyfter den här tråden lite...

Jag köpte BC2 till PC igår (på skiva).

Nu är det bara så att jag inte får skiten att starta!! jag har provat ominstallera, stänga av brandväggar, antivirus och alla onödiga processer. Har även provat ändrat i inställningsfilen till spelet..

När jag startar spelet så blir det svaret ett tag sen kastas jag tillbaka till skrivbordet.. :confused:

Är det några fler som har detta problem eller vet vad man kan göra åt det?

Lyfter den här tråden lite...

Jag köpte BC2 till PC igår (på skiva).

Nu är det bara så att jag inte får skiten att starta!! jag har provat ominstallera, stänga av brandväggar, antivirus och alla onödiga processer. Har även provat ändrat i inställningsfilen till spelet..

När jag startar spelet så blir det svaret ett tag sen kastas jag tillbaka till skrivbordet.. :confused:

Är det några fler som har detta problem eller vet vad man kan göra åt det?

Uppdatera dina drivisar till grafik-kortet?

Har lirat det som fan på lillebrollans xbox. Så jävla kul att bara sätta sig och spränga skiten ur saker medans man har lite dötid i garaget.
Medic är klart skönaste klassen, även om jag maxade både engineer, medic och assault åt honom på en vecka :hihi

Har lirat det som fan på lillebrollans xbox. Så jävla kul att bara sätta sig och spränga skiten ur saker medans man har lite dötid i garaget.
Medic är klart skönaste klassen, även om jag maxade både engineer, medic och assault åt honom på en vecka :hihi

Gillar att köra engineer med minor o saigan, man njuter när man röjjer runt på andra sidan banan och hör en avlägsen smäll och ser poängen plinga till när någon rullat över med sin pansar på några minor man lagt ut. :D

Vilket operativ kör du? XP, win7?
I win7 fick jag välja att köra det som admin.

Själv är jag totalt superusel på fps spel men var tvungen att köpa detta för att se hur det var på nya burken...

Och oj... Dom här spelen har blivit grymma sen quake2 som nog var det nyaste jag provat... :)

Det är en helt surrealistisk upplevelse med trippelskärmar i 5760*1080 och 7-1 lurar...
Smög genom skogen, har nästan 180 graders synfält, en mygga flyger förbi vänster öra och jag börjar vifta med handen för att få bort den :D

Sjukt ballt helt enkelt!
/Danne

Pirat eller via steam? känns drygt att betala för det en gång till via steam..

Drog ner det från The......bay. Sök på Battlefield och sortera efter flest DB och välj den översta. Sen är det bara att installera och cracka. Har både Cd-key och crack om du skulle inte hitta det sj.

Drog ner det från The......bay. Sök på Battlefield och sortera efter flest DB och välj den översta. Sen är det bara att installera och cracka. Har både Cd-key och crack om du skulle inte hitta det sj.

Fungerar onlineläget på den? Är det jag mest är ute efter..

Jag kör på Win7 och har provat köra som admin.. :(

Fungerar onlineläget på den? Är det jag mest är ute efter..

Ja det tror ja att det ska göra men är inte säker. Tror att man måste registrera sig först eller nått sånt har ja för mig sist jag prövade. Men va fan det är ju bara att dra ner det och pröva, kostar ju inte direkt något förutom lite tid. Har börjat lira det nu igen och fyyy fan det är fortfarande bra med då lirar ja bara singelplayer.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park