Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror ni det ens går att spela med denna datorn?
2.2ghz core 2 duo.
8600m GT
2gb minne.
Vill speeeeeela![]()
kampanjen suger ju skit jämfört med badcompany 1. Online finns det ju dock inte mycket som tar Bad company 2 i allmänt röj!
Vad är meningen med ljuddämpade vapen? Syns man på fiendernas karta när man skjuter odämpat?
Vad är meningen med ljuddämpade vapen? Syns man på fiendernas karta när man skjuter odämpat?
låter som att jag kommer tröttna på detta spelet hyffsat snabbt då,... lika bra o köra klart singlemode först så jag får lite valuta för pengarna
Ingen som lirar ARMA 2 med ACE2 mods?![]()
kan inte hålla med om ljudet, det är faktist jävligt "dåligt" ljud, finns ingen som helst ljudbild utan det smäller satan överallt men det kommer helt random runtikring dig, finns inte en sportmössa att höra vartifrån det skjuts.
Detta är det mest negativa med spelet för mig, har provat allt för att fixa en vettig ljudbild men det går inte.
kan inte hålla med om ljudet, det är faktist jävligt "dåligt" ljud, finns ingen som helst ljudbild utan det smäller satan överallt men det kommer helt random runtikring dig, finns inte en sportmössa att höra vartifrån det skjuts.
Detta är det mest negativa med spelet för mig, har provat allt för att fixa en vettig ljudbild men det går inte.
tycker det är bra att man inte kan lägga sig ner, det var dryg som fan i de förra spelen med alla dolphin divers.Du har inte vänt på höger o vänster ?
Jag har inte kommit så långt att jag förstår varifrån det skjuts, dör f*n hela tiden. Stör mig som bara den på att jag måste hålla inne knästående...
Eller att kunna lägga sig ner.. Första man fick lära sig i lumpen. Pangar någon på dig? Släng dig på backen för satan.
Men oooh denna tillfredställelse när man får ge igen på den saten som najfade en.![]()
tycker det är bra att man inte kan lägga sig ner, det var dryg som fan i de förra spelen med alla dolphin divers.
Våra servrar (16 st) är fulla hela tiden när de väl funkar !!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |