Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hello
Sitter på betan till PC, vi kommer inte får behålla statsen iaf
Har kört betan på dator och tyckte det var lite klumpigt om man jämför med t.ex. modern warfare 2

har spelat stängda betan till pc och jag är lite besviken (minst sagt)då det är en hel del som inte är bra, i push mode så kan du smälla m-com stationerna med c4 så det är omöjligt att försvara sig, bara o pluppa på c4 på atv:n (jihadquad) o köra intill m-com och kapoooof, du kan även riva hela huset som m-com står i.
Det sämsta är dock ljudet som är i total avsaknad av ljudriktningskänsla, det smäller satan hela tiden men du hör inte vartifrån skotten kommer ifrån.
gubbarna rör sig otroligt segt och fult.
saknas massa inställningar i settings.
Ja det var väl det mesta, kommer INTE köpa dirr utan andra får vara försökskaniner på retailen så får vi se om dice fixar kakan.
hur 360/ps klarar sig vet jag inte men det är många som är phett besvikna på pc versionen (betan)
har spelat stängda betan till pc och jag är lite besviken (minst sagt)då det är en hel del som inte är bra, i push mode så kan du smälla m-com stationerna med c4 så det är omöjligt att försvara sig, bara o pluppa på c4 på atv:n (jihadquad) o köra intill m-com och kapoooof, du kan även riva hela huset som m-com står i.
Det sämsta är dock ljudet som är i total avsaknad av ljudriktningskänsla, det smäller satan hela tiden men du hör inte vartifrån skotten kommer ifrån.
Ja det var väl det mesta, kommer INTE köpa dirr utan andra får vara försökskaniner på retailen så får vi se om dice fixar kakan.
hur 360/ps klarar sig vet jag inte men det är många som är phett besvikna på pc versionen (betan)
FPS ska spelas på PC och utvecklingen på senare tid är bara att det ska vara mer "användarvänligt" vilket är ett annat ord för lättsmält pang-pang på konsol.
Bara det att det brukar finnas ett hardcore-mode i spelen är trams, varför inte utveckla spel som kräver lite skills från början?
Jag tror att konsol-spelarna är mindre intresserade av spelet utan mest vill fördriva ett par timmar i soffan typ. Och att utveckla spel för den publiken först och sen porta det till PC och andra konsoler är i mitt tycke fel. För ett simulatorspel kanske det fungerar men inte för ett FPS-lir.
Ni som spelat BF2-moden Project Reality förstår hur jag menar.
spelar demot på xbox och naturligtvis är den bättre än cod. ser fram emot hela spelet om nån vecka.
Vad du för gametag? Men jag tror att det är fler och fler som går över och börjar spela på konsol jag har alltid varit en pc människa innan men nu skulle jag aldrig gå tillbaka tycker det är mycket bättre spel känsla i xboxet.
Jag är också helt övertygad om att fler och fler lirar online på konsol, för bara ett par år sedan fanns det inte onlinetjänster.
Sen om det finns fler konsolspelare än PCspelare online har jag ingen aning om.
Men spelen är inte i mitt tycke tillräckligt bra, och utvecklas de för konsol i första hand blir PC-varianten sämre än om den varit huvudplattformen från början. GRAW är ett bra exempel på ett skitbra spel som misslyckas på andra plattformar än den första.
Sen saknar jag lite community och mod-kulturen som finns på PCsidan.
Det jag försöker säga att konsolspel och PC-lir måste skilja sig mer, och att spelutvecklarna borde lägga ner mer energi på att porta spelen på rätt sätt till olika plattformar.
Jag är också helt övertygad om att fler och fler lirar online på konsol, för bara ett par år sedan fanns det inte onlinetjänster.
Sen om det finns fler konsolspelare än PCspelare online har jag ingen aning om.
Men spelen är inte i mitt tycke tillräckligt bra, och utvecklas de för konsol i första hand blir PC-varianten sämre än om den varit huvudplattformen från början. GRAW är ett bra exempel på ett skitbra spel som misslyckas på andra plattformar än den första.
Sen saknar jag lite community och mod-kulturen som finns på PCsidan.
Det jag försöker säga att konsolspel och PC-lir måste skilja sig mer, och att spelutvecklarna borde lägga ner mer energi på att porta spelen på rätt sätt till olika plattformar.
Ne jag har förstått detta..Men det gör inte så mycket hade bara vart kul att ha bra vapen från början men men...
Du är ju galen..... bf är ju tusen gånger bättre än cod...
Vad var det som du tycket kändes klumpig? Det ända jag har och klaga på än så länge är att men inte kan ligga ner..![]()
Det ända jag har och klaga på än så länge är att men inte kan ligga ner..![]()
Bara slashasar som ligger ner och vilar. Eld och rörelse!! Det är grejen![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |