Såg dig också, men blev ju tvungen att kolla på Crocodile DundeeSanto skrev:2575989Såg dig en kort stund sen försvann du... Hojta till nästa gång![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Såg dig också, men blev ju tvungen att kolla på Crocodile DundeeSanto skrev:2575989Såg dig en kort stund sen försvann du... Hojta till nästa gång![]()
Victor skrev:2576218Det var kul att lira igår men som sagt, tyvärr hörde jag dig lite dåligt. Och jag var så jäkla trött så jag hoppade ur tidigt.
Fast Wake-rundan var det coolaste jag spelat på länge. Vi talade om det innan på venten och bestämde att den som spawnar först tar flyget till airport och bildar grupp efter det. När jag spawnade där så tog jag ut deras flygplan med ett antitankskott och sen hade vi flaggan. Så snabbt har det nog alldrig gått.
Jag är inne på Datorbutiken All maps.Santo skrev:2576639Det var kul som fan igår. Brukar vara svårt att hitta servrar där folk vill spela i grupper och som går in för det. Det blir ju mycket roligare då. Jag får ta o fixa till den där micken till nästa gång. Fan när jag kom in så hade vi redan flaggan, snacka om att jag blev förvånad
Blir det något lir idag?
AF skrev:2576666Jag är inne på Datorbutiken All maps.
Jag kommer inte hem förren vid 21snåret men efter det blir det väl spel. Kolla till mig på BF2tracker och kolla.Santo skrev:2576639
Blir det något lir idag?
Victor skrev:2577036Jag kommer inte hem förren vid 21snåret men efter det blir det väl spel. Kolla till mig på BF2tracker och kolla.
Santo skrev:2577301Cool, e väl hemma runt samma tid tror jag![]()
Ljunghusen skrev:2577557lasta upp ip´t här sen om ni vill ha spö![]()
Mögel skrev:2587319Är det många som spelar på servern Battlefield gotland #7 eller #6?
Sgt.Abbe[SWEP]
Santo skrev:2588068För mycket lagg där...
Dock är dom nästan alltid fulla vilket är lite tråkigt. 
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |