Battlefield 2 tråden.

vi har en server(rankad) som vi nästan aldrig spelar på, om ni är intresserade kan vi ju spela på den

ip: klanpcb.mine.nu

bara o säga till vilka maps ni vill ha så fixar jag det

Lirar när jag är hemma i Sverige. Sitter i Chile och jobbar nu. Men kvällen den 25 nov är avsatt för att lira lite bf2 igen.
Hade varit kul att lira i någon form av organiserat gäng, typ sh folk. Nu flummar man mest runt på olika ställen.

Liten fråga...
Vad har ni för PC/grafikkort och vilken fps får ni ??
(renderer.drawfps 1)
Med en gammal 2,5GHz/2Gb och ATI9700Pro AGP hackar jag runt med 25-45fps (låga inställningar), inget vidare kan jag säga :(
Funderar på om jag ska uppgradera kortet i den burken eller i en annan 2,8GHz med PCIexpress istället, alternativt skaffa en Xbox ist...

Biker66 skrev:
2620011 Liten fråga...
Vad har ni för PC/grafikkort och vilken fps får ni ??
(renderer.drawfps 1)
Med en gammal 2,5GHz/2Gb och ATI9700Pro AGP hackar jag runt med 25-45fps (låga inställningar), inget vidare kan jag säga :(
Funderar på om jag ska uppgradera kortet i den burken eller i en annan 2,8GHz med PCIexpress istället, alternativt skaffa en Xbox ist...

Jag har en P4 3.2, 1.5gb minne och ett 7900GT (550/1.500). Som värst är jag väl nere på runt 50fps. Om jag vore dig skulle jag nog handla ett 7600GS (AGP) eller liknande och vara nöjd. Att köpa ett värstingkort idag är lite sådär när andra generationen av DX10-korten kommer vara både billigare och bättre.

Någon här som har problem med att BF2 kraschar till skrivbordet? Nu kraschade det för mig. Loggade in igen och kunde spela 10 sek så kraschade det igen... nu skiter jag i det. Det var fan nära att skärmen gick sönder :mad:

Vanligtvis fungerar det utan problem men så ngn ggn ibland blir det så här. Varför?

Santo skrev:
2621131 Någon här som har problem med att BF2 kraschar till skrivbordet? Nu kraschade det för mig. Loggade in igen och kunde spela 10 sek så kraschade det igen... nu skiter jag i det. Det var fan nära att skärmen gick sönder :mad:

Vanligtvis fungerar det utan problem men så ngn ggn ibland blir det så här. Varför?
Kanske något annat program som "tar" plats. Händer mig när något program vill ut på nätet.

En annan fråga: Hur länge har ni andra lirat BF2?
Själv har jag precis börjat och dessutom är jag nog handikappad vad gäller sånna häringa spel, 33 bast och aldrig lirat cs eller nått sånt. Första spelet jag lirar över nätet. Har ni några tips?

Men fan vad det är kul.

Maciver, du är inte ensam jag lovar. Spelat i 3 månader från och till. Första onlinespelet jag har testat.
Kan ju säga att det är ganska så vanligt medans man håller på att bytar vapen eller kollar efter kommandon i boken så kommer ante90 fram och sticker kniven i en.

Santo, mitt äckliga antivirus program är jag tvungen att stänga av annars kraschar det till desktop läge, kanske inte efter 10 sek. Men någon minutsspelande sedan åker jag ut.

Grrrrrrr, jag hatar EA. Nu har de släppt 1.41 vilket är 536 mb att ladda ner.
Jaja 30 min sedan är den nere och då jävlar skall det spelas. Heter Otee78 i spelet och vet inte var jag kommer att husera ikväll men på någon Svensk server. Hör av er via pm eller msn om ni är sugna.

Någon som är sugen ikväll? Jag kommer att finnas på Gotland all maps eller någon TV2 server.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg