Batteriet Laddar Ur!!

Om problemet uppstår när du varit ute och kört så är det garanterat laddningen som spökar.

men du skrev ju att den laddade ordentligt

Last edited:
Ska ut i garaget i eftermiddag och mäta igen!! Hur mycket skall den ge vid tex tomgång respektive vid tex 5000 varv???????? Tips hur jag skall mäta så det skall bli riktigt!!

Som sagt ge mig tips på hur jag skall gå tillväga vid mätning/felsökning, el är inte min grejj riktigt.......

asså ge fan i biltema batterierna visst dom kostar mycket mindre men har oxo jäligt mycket sämre blykvalitet i sina batterier..det som gör batterierna så jävla dyra är för att blypriset rusat upp med 150% från förra säsongen....
köp original batteri o bli lycklig....
köp biltema o var beredd att GÅ med hojjen BREDVID dig till närmsta ställe me bra batteri när ditt biltema lägger av....
VILKET DET KOMMER GÖRA TIDSNOG.....

Detta hände mig igår:mad: , hoppas det bara var lite long vinterförvaring som ställde till det. Till Bilprovningen gick det bra men sedan gav batteriet upp, efter test utav utav de elektriska funktionerna, lyse blinkers osv: Tur endast 800 meter till garaget. Laddaren sitter nu på, så får vi se om Biltemabatteriet har lite mer att ge! Toyman.
Jag gillar kvalitet och original, så vi får se. Inte jag som shoppat detta batteri.

Spänningen mätt på batteriet: vid tomgång 12,4V och vid 4000 varv 14,0V !!
Kan urladdningen bero på ett jordfel??

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...