Har inte varit inne på ett tag, så jag ber om ursäckt at jag inte har svarat på alla frågor när jag statade tråden. Men Dee_cati har ju svarat på de flesta.
Precis som han säger så är det inte ett substitut utan ett komplimet till baslådan.
Dom som säger att det inte funkar nå bra tror jag inte har provat på en rätt inställd buttkicker.
Jag har iaf fått en 10:a nu, så tack alla som erböjd.
Precis som han säger så är det inte ett substitut utan ett komplimet till baslådan.
Dom som säger att det inte funkar nå bra tror jag inte har provat på en rätt inställd buttkicker.
Jag har iaf fått en 10:a nu, så tack alla som erböjd.