Är det någon som har ett gammalt baselement (6", 8", 10") liggandes som jag skulle kunna få.
Det gör inget om det är spräckt eller om upphängningen är trasig.
Jag ska göra en "buttkicker" till min hemmabio, och kommer således ändå skära bort hela konen.
OBS. Den ska finns i närheten av Eskilstuna/Köping.
Mvh Ola Jacobsson
073-6164320
Det gör inget om det är spräckt eller om upphängningen är trasig.
Jag ska göra en "buttkicker" till min hemmabio, och kommer således ändå skära bort hela konen.
OBS. Den ska finns i närheten av Eskilstuna/Köping.
Mvh Ola Jacobsson
073-6164320
