Barros en "mid-pack rider" och Biaggi en "nightmare"

Gustav O skrev:
Att det var Biaggi var ju helt ointressant för Pons. :rolleyes:
Pons stod ju med mössan i hand och hade nog glatt signat i princip vilken förare som helst för att få in 12 miljoner dollar.
Sen kan du ju drömma om att det var just Biaggi som stod först på hans lista :D

sandstream skrev:
Sen kan du ju drömma om att det var just Biaggi som stod först på hans lista :D
Sito Pons team har aldrig varit så framgångsrikt som när Biaggi körde för honom. Du har rätt. Varför skulle han vilja upprepa en sådan fadäs. Så dumt av oss att tro något sådant.

Nyteknik skrev:
Sito Pons team har aldrig varit så framgångsrikt som när Biaggi körde för honom. Du har rätt. Varför skulle han vilja upprepa en sådan fadäs. Så dumt av oss att tro något sådant.
Ja det vore ju korkat.

Att just ni tre skulle kommentera mitt inlägg var inte ens spelbart hos Unibet :hihi

Jag tror fortfarande att Pons glatt hade signat Checa, Barros eller någon annan på samma nivå om de hade haft med sig 12 miljoner dollar.
Eller vad tror ni?

sandstream skrev:
Att just ni tre skulle kommentera mitt inlägg var inte ens spelbart hos Unibet :hihi

Jag tror fortfarande att Pons glatt hade signat Checa, Barros eller någon annan på samma nivå om de hade haft med sig 12 miljoner dollar.
Eller vad tror ni?
Klart han gärna signat en förare som har 12 miljoner i ryggsäcken och när den föraren är Max Biaggi så tvekar han inte en sekund pga han vet att han då skulle få bästa möjliga resultat med tanek på tillgängliga förare.
Jag tror däremot inte att han signat vem som helst som haft med sig 12 miljoner.

sandstream skrev:
...
Eller vad tror ni?

Med Barros pengar från Petrobras hade kanske Pons kunna köra vidare...

Gustav O skrev:
Jag tror däremot inte att han signat vem som helst som haft med sig 12 miljoner.
Inte vem som helst men tror du att han sagt nej till tex Barros eller Checa?
Axxexs skrev:
Med Barros pengar från Petrobras hade kanske Pons kunna köra vidare...
Men de pengarna fick han väl klart med efter att Pons sagt att det inte vart någon säsong, eller?

sandstream skrev:
Inte vem som helst men tror du att han sagt nej till tex Barros eller Checa?
Men de pengarna fick han väl klart med efter att Pons sagt att det inte vart någon säsong, eller?
Om Biaggi, Barros coh Checa alla haft 12 miljoner dollar tillgängligt och Pons en hoj så hade han tagit Biaggi alla dagar i veckan.

sandstream skrev:

Tror inte dom är 100% klara än med kontraktet. Men så pass nära så att dom gått ut och sagt att dom har något på gång. Ryktena om dealen har funnits länge men vilket företag och storleken på summan har nog inte så många vetat om. Pons borde haft en liten aning iaf. Barros ville ju fortsätta i GP och för Pons.

Gustav O skrev:
Om Biaggi, Barros coh Checa alla haft 12 miljoner dollar tillgängligt och Pons en hoj så hade han tagit Biaggi alla dagar i veckan.
Det tror jag också men nu fanns inte Biaggi med och jag tror inte att han hade sagt nej till de andra två.
Axxexs skrev:
Tror inte dom är 100% klara än med kontraktet. Men så pass nära så att dom gått ut och sagt att dom har något på gång. Ryktena om dealen har funnits länge men vilket företag och storleken på summan har nog inte så många vetat om. Pons borde haft en liten aning iaf. Barros ville ju fortsätta i GP och för Pons.
Så du tror att Pons sa nej till Barros?
Eller var det kanske så att Barros inte kunde få fram pengarna i tid?

sandstream skrev:
...
Så du tror att Pons sa nej till Barros?
Eller var det kanske så att Barros inte kunde få fram pengarna i tid?

Ingen aning? Gick rykten om att Barros skulle kunna ta Checas plats ett tag för att Checa inte hade pengar.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti