Barros en "mid-pack rider" och Biaggi en "nightmare"

Pertan skrev:
Jag tror man måste vare mer crazy och vild för att vinna i GP än vad Biaggi är, skulle loppen vara längre så tror jag hans teknik vinner, han gör sällan fel men pressar inte tillräckligt jämfört med de andra vinnarna.

Du kanske har missat att 'Mad Max' är/var ökänd för sin aggressiva och hänsynslösa körstil?

Givetvis är detta en sammansvärjning mot Skägget. I själva verket är han världens bästa kille.
Det måste vara därför inget team varken i MotoGP eller WSBK vill ta i hans skägg med tång ens.

Kanske lite OT, men ni som följer debatten/nyhetsflödet fån MotoGP-världen, hur ser det ut för Biaggi? Är det slutrejsat för honom eller det är en lösning på G???

Svane skrev:
Kanske lite OT, men ni som följer debatten/nyhetsflödet fån MotoGP-världen, hur ser det ut för Biaggi? Är det slutrejsat för honom eller det är en lösning på G???
Nej, ingen vill ha honom.

valmers skrev:
Nej, ingen vill ha honom.
Det känns som att det team som signar Biaggi skulle få en enorm uppmärksamhet i media, är det inte det man vill ha eller har jag missförstått syftet med sponsring? :va
Jag tror inte att det skulle bli negativ uppmärksamhet heller, Biaggi kommer nog att ta det lite lugnare med sina uttalanden fortsättningsvis (även om det han sagt i år t.ex säkert inte är påhittat, men men...)

Torkel skrev:
Det känns som att det team som signar Biaggi skulle få en enorm uppmärksamhet i media, är det inte det man vill ha eller har jag missförstått syftet med sponsring? :va
Jag tror inte att det skulle bli negativ uppmärksamhet heller, Biaggi kommer nog att ta det lite lugnare med sina uttalanden fortsättningsvis (även om det han sagt i år t.ex säkert inte är påhittat, men men...)
Vem vill ha en 34-åring som är oförmögen att prestera på en av depåns bästa hojar?

Nyteknik skrev:
Ha ha - dina inlägg har blivit så korkade och tjatiga att de inte går att bemöta längre. Ge upp! :tomten
Likväl är de närmare sanningen än många andra inägg om Biaggi.

sleven skrev:
Fick du inga julklappar i jul nu heller? Eftersom du är så sur och grinig.
Sur och grinig? När Skägget är tvångspensionerad? Jag har inte varit så glad på åratal, går omkring med ett konstant leende. :D

valmers skrev:
Sur och grinig? När Skägget är tvångspensionerad? Jag har inte varit så glad på åratal, går omkring med ett konstant leende. :D

Vem ska du häckla sedan då?
Man saknar inte geten förrän boxen är tom. :hihi

Bifogat

• 2005Dec.jpg
    2005Dec.jpg
    28.5 KB · Visningar: 94
Gustav O skrev:
Pons ville ha honom men istället fick han i praktiken foten av HRC som tack för hjälpen genom åren.
Med tanke på Pons ekonomi så var det nog inte Biaggi man var ute efter, snarare hans tobakspengar.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT