Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Jag kan inte få in i min skalle vad meningen med att blåsa på i 180-200 på en tungt trafikerad led (E6:an) och pendla i samma hastighet fram och tillbaka mellan 3 filer (och tät trafik) för att sen tappa bort folk på transportsträckan till de "roligare" vägarna. 4st (av runt 10-12st) försvann i början ifrån dagens tur pga vissa drog på som tusan på E6:an. 2 av dom kom till rätta sen, efter en 10 minuters väntan men 2 kom aldrig till rätta. Jag tycker de vore bättre att ta det lite lugnt på transportsträckan så -alla- hinner med istället för att dra på som fan och sen få stå och vänta. Alla gillar nog inte att ligga i 200 med en massa bilar runt sig. Vet vissa jag inte känner för att köra med igen iaf. Aldrig varit med om tidigare att tappa folk på detta viset (inte ö.h.t faktiskt). Förhoppningsvis händer det inte igen.
Vet inte vad de 2 som försvann heter här på forumet men hoppas dom fick en fin tur i solen iaf. Riktigt råkigt att det blev som det blev. Det roliga med dagens tur försvann lite för mig.
Rör nog upp en och annan nu så jag kommer inte skriva något mer i denna tråd. Vill någon berörd säga mig något, ta det i PM så man slipper att det ballar ur.
Vet inte vad de 2 som försvann heter här på forumet men hoppas dom fick en fin tur i solen iaf. Riktigt råkigt att det blev som det blev. Det roliga med dagens tur försvann lite för mig.
Rör nog upp en och annan nu så jag kommer inte skriva något mer i denna tråd. Vill någon berörd säga mig något, ta det i PM så man slipper att det ballar ur.