Bara ett sätt att få gillablinket att sluta?

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Är det verkligen så att jag måste följa länken från min profilsida för att få gilla blinket att sluta?

Ett sätt är ju också att inte skriva bra, roliga eller hjälpsamma inlägg! .... :D

Det går utmärkt att adblocka bilden som orsakar blinket.

http://www.sporthoj.com/images/ikon_gilla.png

Då får man manuellt gå in och kolla sin gillastatistik när man har en dålig dag...

ok, vilken version ska man ha? (till FF)

borde ju dock ligga i sidans intresse att erbjuda en annan lösning, meningen är ju att vi ska se annonserna.
:7peta swedie
(om jag besöker tråden med mitt gillade inlägg så ska det väl kunna va nog)

Last edited:
ok, vilken version ska man ha? (till FF)

borde ju dock ligga i sidans intresse att erbjuda en annan lösning, meningen är ju att vi ska se annonserna.
:7peta swedie
Gör som jag, låt det blinka :tunnelseende

Jag släckte mitt gilla en gång och det gör jag inte om, det tog 3 år innan den funktionen började funka igen.

3 år:näsblod Du får ett blink retroaktivt :krama

Förresten Swedie, ifall du läser detta, hur blir det med ogillaknappen, kommer den tillbaka?

Last edited:
det fick bli adblock när det inte fanns intresse att fixa en lösning,
så nu ser jag inga annonser och sidan blev slö att surfa på, grattis swedie.

Svaret på första frågan är att du måste klicka på gilla-ikonen och se vem som gett dig gilla.

Det kommer inte någon funktion att enbart stänga av gilla-ikonens funktion.

Svaret på första frågan är att du måste klicka på gilla-ikonen och se vem som gett dig gilla.

Det kommer inte någon funktion att enbart stänga av gilla-ikonens funktion.

nej inte för mig iaf, att bara gå till sidan hjälper inte, jag måste antingen följa länken eller ladda om sidan.

nej inte för mig iaf, att bara gå till sidan hjälper inte, jag måste antingen följa länken eller ladda om sidan.

Klickar du på ikonen så kommer du till sidan där du ser vilka som gillat. Backar du, blinkar den fortfarande pga cache i din webbläsare. Surfar du vidare till en ny URL eller laddar om sidan, så slutar den blinka. Så fungerar webbläsarna. Och som sagt, inte förrän du gått till sidan med Gilla-historik, slutar ikonen blinka som bekräftelse på att du uppmärksammat att någon gillat ditt inlägg.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman