GSXR1100R
The older i get the faster i was
Körde du snabbare än 1.15 dåZmurfen skrev:Tro mig,det va den![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Körde du snabbare än 1.15 dåZmurfen skrev:Tro mig,det va den![]()
Swedie skrev:Åker ju till england på Söndag för att delta på California Superbike School i 2 dagar. Ska köra 05 R6or. Bra träning inför STD600. De borde kunna lära mig en hel del.
Vore ballt att få tag på en annan videokamera med DV-in och sedan en pennkamera! Finns det någon som kan låna ut så vore det Väldigt schyst! Lovar balla filmer!Macho Woman skrev:Just ja. Jag är avis. Ta med kameran och alla tillbehör dit, tack.
Huvudsaken är att du höll dig på hjulen ponken, är det du som hjular omkring i nya Bikes bildserie?Geiger skrev:Banan har blivit riktigt kass. Störde mig speciellt ur esset.
Varför wmv- och inte mpg-format? Kan vara bra att veta att wmv gör det snudd på omöjligt att se för alla som använder Macintosh.Swedie skrev:Video från 3e dagen på Gelleråsen den 6 April. +6 sol, men kalla och blåsiga vindar.
Nerladdning
http://www.sporthoj.com/stuff/filmer/gellerasen_6april05.wmv - 79mb - 10 min lång
Hoppas ni gillar den. Lite hack i videon för att banan är lite skakig ibland. Men den ska vara till 95% helt okej.
Skaffa en dator då...Nyteknik skrev:Varför wmv- och inte mpg-format? Kan vara bra att veta att wmv gör det snudd på omöjligt att se för alla som använder Macintosh.
Ska se om jag kan lägga upp en SPECIELL version för DIG.Nyteknik skrev:Varför wmv- och inte mpg-format? Kan vara bra att veta att wmv gör det snudd på omöjligt att se för alla som använder Macintosh.
Swedie skrev:Åker ju till england på Söndag för att delta på California Superbike School i 2 dagar. Ska köra 05 R6or. Bra träning inför STD600. De borde kunna lära mig en hel del.
Rockingham. 15 mil ovan London verkar det som.GUL skrev:Var i England?
Ska själv till Derby nära Donnington. Dock inte med hoj![]()
Om mpg är ett mer tillgängligt format är det väl bara bra. Eller?Swedie skrev:Ska se om jag kan lägga upp en SPECIELL version för DIG.![]()
Sony TRV6E. Några år gammal, kostade DÅ 13 lappar. Men hade inge DV-in. Suck. blä. Intern mikrofon. umh. Monterad på tanken med silvertejp.Nyteknik skrev:Om mpg är ett mer tillgängligt format är det väl bara bra. Eller?
Vad har du använt för kamera och hur är den monterad på motorcykeln? Extern mikrofon?
Filstorleken brukar bli rätt så mkt större och kvalisorten sämre.Nyteknik skrev:Om mpg är ett mer tillgängligt format är det väl bara bra. Eller?
Swedie skrev:Rockingham. 15 mil ovan London verkar det som.
Är förvånad att du inte fick mer vibrationer med montering på tanken. Såg riktigt bra ut. När jag filmade från min TZ250 förra sommaren skakade och brusade det våldsamt trots att jag hade skummgummi under kameran.Swedie skrev:Sony TRV6E. Några år gammal, kostade DÅ 13 lappar. Men hade inge DV-in. Suck. blä. Intern mikrofon. umh. Monterad på tanken med silvertejp.
Mpeg blir större filer.
Jag kunde se denna wmv-film. Men ibland funkar det inte och det är ett format som inte alls är anpassat för Macintosh. Där gäller mpg.CorbenDallas skrev:Filstorleken brukar bli rätt så mkt större och kvalisorten sämre.
I windowsvärlden är WMW ett väldigt enkelt o smidigt format. Finns det inga codecs eller plugins till MAC?
Tvåtaktare vibrerar mera än fyrtaktare, iaf tvåcylindriga vs fyrcylindriga.Nyteknik skrev:Är förvånad att du inte fick mer vibrationer med montering på tanken. När jag filmade från min TZ250 förra sommaren skakade och brusade det våldsamt trots att jag hade skummgummi under kameran.
Lyxigt med ett effektregister på 7-8000 rpm.
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|