Banvakten V Dani

ja jag är ordblind sorry :(

Edit:jag har rättat mitt andra inlägg ringde mamma och frågade hur man stavade Dvärg hoppas jag inte har förstört din dag nu

Gubben! Du får skriva hur Du vill e helt okey för mig, bra ATT Du skriver mkt :tummenupp

Gubben! Du får skriva hur Du vill e helt okey för mig, bra ATT Du skriver mkt :tummenupp

prova själv att inte har nått att göra hela dagarna lr nätterna :pannkyss

Va säger står Lill Clas,Fastcorner (långe jonas) och Magnus Gillmark #35 och klurar över

Jag gissar på kan någon av er tyda av instruktionerna hur kedjesprayen ska användas

Bifogat

• litenIMG_0650.JPG
    litenIMG_0650.JPG
    43.2 KB · Visningar: 208
Last edited:
..
Va säger står Lill Clas,Fastcorner (långe jonas) och Magnus Gillmark #35 och klurar över
..

"Nä, ni höll ju listan upp och ner. Ni var ju sist!" :notme :hihi

eller..

"När jag skulle vrida om nyckeln så kom detta pappret ut från hojjen!?
``SRTC 3.0.12 Traction control unit error``

Last edited:

"Vem sa höger? Nu står vi på F 21 övningslandningsbana mitt i ingenstans..Vi måste över fjället bakom oss o sen rakt fram mot mo i rana!!!"

Last edited:
Ljuger Capirex hjärtliga blick mot Stoner? Vad har Capirex igentligen för tankar om den unge Stoner pojken..

Bifogat

• pre-test-sepang-2-ducati.jpg
    pre-test-sepang-2-ducati.jpg
    30.3 KB · Visningar: 136
Ljuger Capirex hjärtliga blick mot Stoner? Vad har Capirex igentligen för tankar om den unge Stoner pojken..

"Herregud, hans pojkaktiga otvättade öron är lika sotra som luckan Harada lämnade. Det är bäst att han lär sig fälla dem när jag ligger bakom."

"Lets go to the bar now and drink some free Martinini's"
:)

Ja du Stoner pöjk! Nu har jag din höger i min hand o tänk vilken skada ett litet knyck skulle kunna göra nu..

Bifogat

• pre-test-sepang-2-ducati.jpg
    pre-test-sepang-2-ducati.jpg
    30.3 KB · Visningar: 70
Vad säger KR till Hayden?

Bifogat

• sh_hayden_krsr.jpg
    sh_hayden_krsr.jpg
    122.9 KB · Visningar: 198
Vad säger KR till Hayden?
"Ditt stegfel speglas i din körstil. Du kör brett, fult och med sladd, som om du fortfarande satt på en Dirt Bike hemma i Kentucky och körde runt höstacken. För att slå Rossi måste du köra Racer. Det ska vara smalt, lätt och vackert som en balettdansör, du vet, en fot framför den andra."

"Ditt stegfel speglas i din körstil. Du kör brett, fult och med sladd, som om du fortfarande satt på en Dirt Bike hemma i Kentucky och körde runt höstacken. För att slå Rossi måste du köra Racer. Det ska vara smalt, lätt och vackert som en balettdansör, du vet, en fot framför den andra."
Och då svarade Hayden:
"Men kom igen nu farfar, jag har redan slagit Rossi".

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT