Banvakten V Dani

Jaha.
När för vi se Hayden köra för KR ?

Det hade varit grejor :D :corn

Gick inte HRC ut med förra året att man skulle satsa mera på ungdomar under 25 år? Hayden blir väll 26 i år och borde väl få sparken direkt då! Så nångång under denna säsongen blir det nog! KR ville ju ha en förare till.. :tungan ;)

Vem har satt ett personligt meddelande till Stoner under pokalen? Allt vid segern i Barcelona i år, d viktigaste: Vad står det??

Bifogat

• Stoner jun-07.jpg
    Stoner jun-07.jpg
    36.3 KB · Visningar: 114
Last edited:
Jag tror det är en "acne" lucka med en boxningshandske på fjäder som far ut. Synd bara att det inte är en film.

Om man inte har något fyndigare att skriva om än Pedrosas längd så kan man ju avstå. Kan det bli mer uppenbart/tråkigt att vitsa om att han är kort?

Du har rätt! Denna då........Här kommer en som inte kan stava till Egentligen, Äh, var inte så hård mot honom, ge honom lite SPACE!:D

Bild: Banvakt och Peddo
Banvakten säger till sin chef via comradion:
"Får minderåriga utan målsmans sällskap befinna sig på banområdet."

Bild: Kr och Hayden
KR säger: "Det här är den bästa hoj som jag byggt..snart i klass med din..."
Hayden tänker lite okunnigt: "bla bla..bla...och vem tror den där tomten
att han är. Jag har ju faktiskt EN VM-titel."

Bild: Stoner höjer bucklan
Där står: Sorry..I have done this before you/Rossi

Bild: Hopkins & Vermuelen
CV tänker lite argt: Vem fn är hon..Hopkins sa att det bara skulle bli han
och jag på denna date.

Bild: Stoner och Loris
Stoner tänker: Vad kladdig Loris hand är.
Capirossi tänker: Du skulle bara veta vad jag gjorde med min hand för någon minut sedan

Killen verkar ha ett problem, men ska verkligen Rizla bandet hindra honom från att lägga vantarna på skönheten! eller vad händer och vad sägs?

Bifogat

• 4002363485.jpg
    4002363485.jpg
    27.7 KB · Visningar: 213
- oh baby, come to daddy
- besa mi culo, puta! :tuttar

Rossi drar ett surt skämt alternativt psykar hela högen rakt av eller vad säger han igentligen??

Bifogat

• PA887470.jpg
    PA887470.jpg
    23.4 KB · Visningar: 201
Rossi drar ett surt skämt alternativt psykar hela högen rakt av eller vad säger han igentligen??
Intressant bild. Ingen tvekan om vem som har gruppens uppmärksamhet och respekt. Frågan är hur mycket repsekt han kommer inge om några veckor. Jag tror vi kommer få se en helt ny Rossi som kämpar både för respekt och för att se skymten av sina forna konkurrenters ryggtavlor.

Last edited:
Intressant bild. Ingen tvekan om vem som har gruppens uppmärksamhet och respekt. Frågan är hur mycket repsekt han kommer inge om några veckor. Jag tror vi kommer få se en helt ny Ross som kämpar både för respekt och för att se skymten av sina forna konkurrenters ryggtavlor.
Ross, är inte det han i Vänner?

"No no no, I'm serious. I just got of the phone with Jorge and was in his favourite space suite. He is having a leave of absence to produce a movie, Lunar Lust, with his new best friend you-know-who."

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT