Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Stoppsladd skrev:Fan oxå 25 i BMI måste ju vara nåt fel på det där. Har ju för bövelen rutor på magen men man är väl fet ändå??Snacka om att man vrider till folks hjärnor. sjukt. undrar om dom tar hänsyn till tex benstomme eller muskelmassa?
Stoppsladd skrev:Fan oxå 25 i BMI måste ju vara nåt fel på det där. Har ju för bövelen rutor på magen men man är väl fet ändå??Snacka om att man vrider till folks hjärnor. sjukt. undrar om dom tar hänsyn till tex benstomme eller muskelmassa?

Exakt! Morsan som är distrikssköterska krossade effektivt mitt argument om kraftig benstomme vid en diskussion för några år sedan då hon hade åsikter om min av öl byggda kroppoFFkeFF skrev:edit; har till och med för mig att viktskillnaden bara är 0.5kg mellan en kraftig och en mindre kraftig benstomme.
Ska komma upp till 25 sege skrev:Men det är bra, som vanligt ska vi anpassa samhället till överviktiga människor istället för att denna grupp tar tag i sig och börjar röra lite på fläsket.
Tycker vi ska införa samma system som det är på fordon när det gäller inkomstskatt, vi betalar beroende på vikt! =)
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |