Banor i närheten av Marseille i Frankrike?

hulten

#29 r1000
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
yama r1 räser
Mor och far ringde precis och berättade att de hade köpt en lägenhet i Marseille, åk kåt som man är var givetvis banor det första jag kom och tänka på!

Någon som känner till nåt i trakten?

Ska jobba i frankrike 3 månader (åker på söndag). Tänkte ev ta med hojen om man kan hitta nån bana i närheten av tolouse. Barcelona ligger ju inte så många timmar bort men gärna närmare än så skulle jag vilja ha.

Ev tänkte jag nöja mig med att hyra en gathoj å styra lite. Nån som vet hur det funkar? Kan man hyra med hjälp av google translate kanske :) ?

fast dit e det ca 50mil enkel väg. Å jag är bara ledig på söndagar så nått närmare toulouse skulle vara att föredra om det finns. Men finns det i sundsvall så borde det finnas i södra frankrike med :)

fast dit e det ca 50mil enkel väg. Å jag är bara ledig på söndagar så nått närmare toulouse skulle vara att föredra om det finns. Men finns det i sundsvall så borde det finnas i södra frankrike med :)
De stora banorna är väl Dijon-Prenois, Magny-Cours, Bordeux, Ledenon, Nogaro och Albi (den senare är nog den som är närmast Toulouse). http://cal.circuit-albi.org/
På spanska sidan är det Jarama vid San Sebastian och Catalunya vid Barcelona.

Annars får du börja med Motard, det verkar fransmän köra överallt :)

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra