Banor i närheten av Marseille i Frankrike?

hulten

#29 r1000
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
yama r1 räser
Mor och far ringde precis och berättade att de hade köpt en lägenhet i Marseille, åk kåt som man är var givetvis banor det första jag kom och tänka på!

Någon som känner till nåt i trakten?

Ska jobba i frankrike 3 månader (åker på söndag). Tänkte ev ta med hojen om man kan hitta nån bana i närheten av tolouse. Barcelona ligger ju inte så många timmar bort men gärna närmare än så skulle jag vilja ha.

Ev tänkte jag nöja mig med att hyra en gathoj å styra lite. Nån som vet hur det funkar? Kan man hyra med hjälp av google translate kanske :) ?

fast dit e det ca 50mil enkel väg. Å jag är bara ledig på söndagar så nått närmare toulouse skulle vara att föredra om det finns. Men finns det i sundsvall så borde det finnas i södra frankrike med :)

fast dit e det ca 50mil enkel väg. Å jag är bara ledig på söndagar så nått närmare toulouse skulle vara att föredra om det finns. Men finns det i sundsvall så borde det finnas i södra frankrike med :)
De stora banorna är väl Dijon-Prenois, Magny-Cours, Bordeux, Ledenon, Nogaro och Albi (den senare är nog den som är närmast Toulouse). http://cal.circuit-albi.org/
På spanska sidan är det Jarama vid San Sebastian och Catalunya vid Barcelona.

Annars får du börja med Motard, det verkar fransmän köra överallt :)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard