Bannad

  • Thread starter Thread starter Trikå
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.

Trikå

Guest
Jag blev bannad för att jag la in en länk till en torrent för GR3, det finns ingen anledning att banna mig pga det. Med detta bevisar att sporthoj är en sluten klubb som skyddar snubbar som GR, och bannar "vanligt" folk som INTE kör som idioter på allmän väg där mina kompisar/barn eller släktingar kan råka illa ut pga av att en galning i svarta trikåer kör som en idiot.
Helt OTROLIGT.

Undra vad som hänt om jag lagt en länk till NAKNA BRUDAR PÅ HOJ DVDr??

Nu vet man ju vilken "moderator" som :Bugar för GR
 
Vilket skitsnack, kolla pollen om hur vi tycker om GR.

Saken är ju att piratkopiering inte är tillåtet och att denne GR säkert känner Swedie.
 
Trikå skrev:
Jag blev bannad för att jag la in en länk till en torrent för GR3, det finns ingen anledning att banna mig pga det. Med detta bevisar att sporthoj är en sluten klubb som skyddar snubbar som GR, och bannar "vanligt" folk som INTE kör som idioter på allmän väg där mina kompisar/barn eller släktingar kan råka illa ut pga av att en galning i svarta trikåer kör som en idiot.
Helt OTROLIGT.

Undra vad som hänt om jag lagt en länk till NAKNA BRUDAR PÅ HOJ DVDr??

Nu vet man ju vilken "moderator" som :Bugar för GR
idiot, lägg inte upp olagliga grejer här, fattar du inte det?????
 
Vet inte om GR3 säljs på sporthoj men 2:an såldes ju iaf och de vore väl dumt att sprida den digitalt och samtidigt ta betalt för den?!
 
Jag skrev anledningen jag bannade dig.

Om jag nu gillar GR's floppiga öron ... vad gör det? Jag bannade dig för att du la upp direktlänk till GR's video o "skröt" om det.

/edit: ovan... (jag skrev "blåst i huvet", menat för att påpeka att jag inte anser vad du gör just nu är så enormt jätte uppskattat).
 
Last edited:
Ravetrancer skrev:
idiot, lägg inte upp olagliga grejer här, fattar du inte det?????

Idiot???, du känner inte mig.

Det är fortfarande INTE olagligt, dessutom var det bara en LÄNK till en LITEN
fil som beskriver HUR man kan få tag i den riktiga filen.

Läs på först innan du kastar skit på andra.

/Trikå
 
Swedie skrev:
Du är helt blåst i huvet. Jag skrev anledningen jag bannade dig.

Om jag nu gillar GR's floppiga öron ... vad gör det? Jag bannade dig för att du la upp direktlänk till GR's video o "skröt" om det.

Jag kunde ju INTE LÄSA ANLEDNINGEN från dig, du hade redan avaktiverat mig !!!

Dessutom är det INGEN DIREKTLÄNK TILL FILMEN, se svaret till Ravetrancer.
Skitsamma , ta bort mig helt från ditt forum.

Dessutom "skryter" massor med folk om massa saker på forumet och det är väl inte olagligt ?
 
Dra trikån över huvet o svälj.

Finns inget värre än när bannat folk skapar en ny användare för att gnälla om hur illa behandlade de blivit.
 
du är här just nu. tråden är kvar med anledningen.

Det är svårt att följa regler o falla för dom när man gör fel.

Men ta det inte så hårt som att överreagera såhär.

Du länkar till en sida där folk får tag på hela versionen. Det räcker för mig. Iaf när det är så uppenbart för att förstöra för en annans företags ekonomi.

* Tar bort min överdrivna ironi * <-- :banana
 
Last edited:
Trikå skrev:
Idiot???, du känner inte mig.

Det är fortfarande INTE olagligt, dessutom var det bara en LÄNK till en LITEN
fil som beskriver HUR man kan få tag i den riktiga filen.

Läs på först innan du kastar skit på andra.

/Trikå
här är det olagligt din idiot......!!!!!!!!

Läs regler!!!!!
 
Swedie skrev:
du är här just nu. tråden är kvar med anledningen.

Det är svårt att följa regler o falla för dom när man gör fel.

Men ta det inte så hårt som att överreagera såhär.

Du länkar till en sida där folk får tag på hela versionen. Det räcker för mig. Iaf när det är så uppenbart för att förstöra för en annans företags ekonomi.

nu ska jag gå o kela med GR och uppmuntra han att köra på barn i just ditt område. Skärp dig! Sluta överreagera.

Jisses.....
Hänga upp ett helt företag på att sälja film med olagligheter :kocko
 
Swedie skrev:
Du är helt blåst i huvet. Jag skrev anledningen jag bannade dig.

Om jag nu gillar GR's floppiga öron ... vad gör det? Jag bannade dig för att du la upp direktlänk till GR's video o "skröt" om det.
Är böjd att hålla med trådstartaren här. Om anledningen var uppläggning/hänvisning till piratkopierat material, så undrar man ju lite varför dessa regler inte slår på forum som t ex Datorcentralen. Där är det mer regel än undantag att folk vill ha hjälp med att hitta musik osv, som helt uppenbart är piratkopierat....

Men sedan får man ju leva med att det är skillnad på folk å folk..vissa verkar kunna häva ur sig vad som helst..medan andra blir bannande för ett första misstag. Ofta kan man se ett samband med hur länge en medlem varit medlem...livet är hårt och orättvisst :crash
 
Jag har tagit bort massor med piratansökningar m.m. både i OT och i Datorcentralen.
 
Matin skrev:
Är böjd att hålla med trådstartaren här. Om anledningen var uppläggning/hänvisning till piratkopierat material, så undrar man ju lite varför dessa regler inte slår på forum som t ex Datorcentralen. Där är det mer regel än undantag att folk vill ha hjälp med att hitta musik osv, som helt uppenbart är piratkopierat....

Men sedan får man ju leva med att det är skillnad på folk å folk..vissa verkar kunna häva ur sig vad som helst..medan andra blir bannande för ett första misstag. Ofta kan man se ett samband med hur länge en medlem varit medlem...livet är hårt och orättvisst :crash
JA det är det!

Men du e ju en snäll kille va?:)
 
Ravetrancer skrev:
va menar du, du känner mig inte alls juh, hur kan du uttala dig så?
Jag sträckte mig inte så långt att jag kallade dig för idiot, så du känner alltså trådstartaren så väl att du kan säga en sådan sak om honom?

Jag reagerade bara på ditt sätt att prata med honom...tror inte du kommer få konkreta svar från en person du så totalt slår ner på, eller vad tror du?

Reagerade också med tanke på siteägarens mål att vi ska försöka hålla en trevlig nivå på forumet. Tyckte inte dina inlägg här i tråden vart så trevliga.
 
Casto skrev:
Jisses.....
Hänga upp ett helt företag på att sälja film med olagligheter :kocko
äh... nu blir jag sådär älskad igen.

1. att sälja film är inte olagligt.
2. att distrubera piratkopiera material är olagligt
3. att göra en film om att distrubera piratkopiera material och sälja är Inte olagligt

Det som inte hänt i datorcentralen är direktlänkar till ställen för nerladdning. att be folk använda DC++ för att ladda hem filmer är inte olagligt (eller?, jag tror inte det iaf o det är det jag utgått ifrån).

hoppa på mig! gör det bara.. :)
 
Trikå skrev:
Idiot???, du känner inte mig.

Det är fortfarande INTE olagligt, dessutom var det bara en LÄNK till en LITEN
fil som beskriver HUR man kan få tag i den riktiga filen.

Läs på först innan du kastar skit på andra.

/Trikå
När man öppnar torrent-filen, vad händer då??
Jo du börjar ladda ner GR3 (inte olagligt), men bittorrent funkar så att du laddar upp samtidigt som du laddar ner, alltså delar du samtidigt ut filmen och således bryter mot lagen.

End of story
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top