Bankok Hilton

CorbenDallas skrev:
Nä, men det är bra att ha hjärna om man ska göra pengar o hon har gjort en del. Det är skillnad på korkad o extremt bortskämd...

I mina ögon verkar hon korkad, och bortskämt! Och vad jag vet så är det inte hon som gjort pengarna eller? :va

Miss_Orchidee skrev:
I mina ögon verkar hon korkad, och bortskämt! Och vad jag vet så är det inte hon som gjort pengarna eller? :va

Förmodligen så har hon inte gjort sina pengar själv, det är inte jätte många på denna gjord som gör sina egna pengar. Har för mig att Paris Hiltons farsa har nån lyx-hotell kedja..?

Baserat på vad? Vad som skrivs i tidningarna å syns på TV? Nämen då e det ju sant naturligtvis ;)

Miss_Orchidee skrev:

Dee_cati skrev:
Riktigt usel film om en lesbisk hora som blir kär i en yngre tjej och sen börjar den prostituerade att mörda torskarna och sen är den slut när hon blir dödsdömd.

:hihi
Precis så var det. :tummenupp

kiko skrev:
Baserat på vad? Vad som skrivs i tidningarna å syns på TV? Nämen då e det ju sant naturligtvis ;)

Nej jag sa inte att det var sant, men jag sa hur det såg ut i mina ögon! läs vad jag skrev igen! :7peta

kanske ändrar uppfattning om jag träffar henne, men som det ser ut nu så har jag ingen träff med henne....

Bortskämd och uppassad kan vi nog enas om men nog verkar hon betydligt smartare och mer sympatisk än den där Nicole Richie, henne tål jag inte. :mad:

kiko skrev:

Tycker du hon verkar smart? Hon och den där Richie-bruden är ju sjukt sluta i huvudet.

Markus skrev:
Tycker du hon verkar smart? Hon och den där Richie-bruden är ju sjukt sluta i huvudet.

Dom verkar vara ganska mycket samma skrot och korn, i mina ögon kommer dom nog vara det tills motsatsen är bevisat... :)

Jag tycker ingenting om hennes eventuella smarthet, jag känner inte henne och har ingen aning om hon är smart eller inte i verkliga livet.

Jag e mest less på att folk slänger ur sig omdömmen om folk de omöjligt kan bedömma på vettiga grunder, därav mitt svar ovan.

Det finns garanterat folk som säger motsvarande saker om dig och mig tex utan å känna någon av oss ... vilka säger det mest om ... dem eller oss?

Markus skrev:

Last edited:
Jag frågade vad du baserade det på! De sanningar som visas på TV?
Jag sa aldrig något om din bild var sann eller ej ... jag kommenterade enbart sanningshalten i medias bild.
läs vad jag skrev igen! :7peta

Miss_Orchidee skrev:
Nej jag sa inte att det var sant, men jag sa hur det såg ut i mina ögon! läs vad jag skrev igen! :7peta

kanske ändrar uppfattning om jag träffar henne, men som det ser ut nu så har jag ingen träff med henne....

kiko skrev:
Jag tycker ingenting om hennes eventuella smarthet, jag känner inte henne och har ingen aning om hon är smart eller inte i verkliga livet.

Jag e mest less på att folk slänger ur sig omdömmen om folk de omöjligt kan bedömma på vettiga grunder, därav mitt svar ovan.

Det finns garanterat folk som säger motsvarande saker om dig och mig tex utan å känna någon av oss ... vilka säger det mest om ... dem eller oss?

Självklart ligger det i producenternas intresse att vinkla det som om de vore mer pantade än de är, men trots detta så gör de på mig ett ointelligent intryck. Då har jag sett ett, kanske två, program. (Okej då, tre har jag nog sett, men inget helt).

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back