Bankok Hilton

eus skrev:
Verkligheten svider

Menar du faktumet att Buylando tog 55:- som jag kunde gjort något bättre för? T.ex. växlat till 50öringar och kastat en och en i havet.

Jag fick inte mycket sympati med den där mördaren, jag tror det var syftet med filmen.

Markus skrev:
Menar du faktumet att Buylando tog 55:- som jag kunde gjort något bättre för? T.ex. växlat till 50öringar och kastat en och en i havet.

Jag fick inte mycket sympati med den där mördaren, jag tror det var syftet med filmen.
Ja eller en McFeast & Co

Jag fick inte heller nån sympati för mördaren, var det meningen?
Jag tror nog bara att man ville visa hur grymt det kan vara att leva ibland eftersom det driver folk till att göra sådanna här saker.

Fan vad man har det bra egentligen

edit: eller så är jag bara dum å naiv som tycker att jag har det bra

Last edited:
eus skrev:

Jag tror det. En sådan där sentimental film, en i mängden, som vill belysa någons liv samtidigt som de manar till sympati. Jag kanske missade poängen. :va

eus skrev:
Ja eller en McFeast & Co

Jag tror nog bara att man ville visa hur grymt det kan vara att leva ibland eftersom det driver folk till att göra sådanna här saker.

Fan vad man har det bra egentligen

edit: eller så är jag bara dum å naiv som tycker att jag har det bra

McFeast & Co kostar 51.... :fakta

men sluta nu... ingen som har sett filmen jag pratar om??

Den där monster filmen...är den jobbig att ladda hem...??

BUHA...är hon med i den....goch ska nog inte se den iallfall...men jag tror er, det är säkert en skräckupplevelse :hihi

Jag har sett nån film som hette något liknande... Paris Hilton tror jag den hette...
Den sög IAF...

Miss_Orchidee skrev:
Såg en film för ett tag sedan som hette just "bankok Hilton" som byggde på en verklig händelse tydligen.
Nichole Kidman mfl var med i den, är det någon mer som sett den och vad tyckte ni?

Kanske någon vet hur det slutade "på Riktigt" ? blev hon friad eller sköt dom henne?

Jag har också sett den, för en herrans massa år sen. Vet inte hur den slutade. Googla lite vetja...

eus skrev:
Jag har sett 2 filmer med Paris Hilton, hon sög i båda

Hon suger nog för jämnan :gnissla :arsele

Bankok Hilton är en kanon film :tummenupp

Det slutar med att....hmm blunda nu den som inte vill veta slutet...

Hon rymmer och sätter dit snubben

Miss_Orchidee skrev:
med pengar kommer inte hjärna...

Nä, men det är bra att ha hjärna om man ska göra pengar o hon har gjort en del. Det är skillnad på korkad o extremt bortskämd...

Miss_Orchidee skrev:
Såg en film för ett tag sedan som hette just "bankok Hilton" som byggde på en verklig händelse tydligen.
Nichole Kidman mfl var med i den, är det någon mer som sett den och vad tyckte ni?

Kanske någon vet hur det slutade "på Riktigt" ? blev hon friad eller skjöt dom henne?

En br afilm :tummenupp

Kakan skrev:
mmmm är den se värd jag har funderingar att hyra den och kolla..

Riktigt usel film om en lesbisk hora som blir kär i en yngre tjej och sen börjar den prostituerade att mörda torskarna och sen är den slut när hon blir dödsdömd. Långtråkig och trist historia. Iofs tycker jag Bangkok hilton är lika kass om inte ännu sämre så gillar du den kanske du gillar monster.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back