Bankok Hilton

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Såg en film för ett tag sedan som hette just "bankok Hilton" som byggde på en verklig händelse tydligen.
Nichole Kidman mfl var med i den, är det någon mer som sett den och vad tyckte ni?

Kanske någon vet hur det slutade "på Riktigt" ? blev hon friad eller skjöt dom henne?

känns som det går lite segt här... är det ingen som kollar på verklighets baserade filmer??
kanske bara är jag som tycker det är spännande

inte sett den filmen men hört samma som du att den är baserad på en verklighändelse.

Jag kollade på Monster för ett tag sedan, den är baserad på en verklig händelse
Jättefin berättelse, dock bra film med grymma skådespelarinsatser

edit: för er som sett Monster och The Italian Job så är det samma skådis, det är lite svårt att tro

Last edited:
mmmm är den se värd jag har funderingar att hyra den och kolla..

eus skrev:
Jag kollade på Monster för ett tag sedan, den är baserad på en verklig händelse
Jättefin berättelse, dock bra film med grymma skådespelarinsatser

handlar om en kvinlig massmödare mmmm eller nå sånt har jag för mej...sen har du ju disneys monsters ink också som är rolig :)

Miss_Orchidee skrev:
Finns den filmen ens? jag trodde han skojade... men ok man kanske ska hyra den då :)

Kakan skrev:
handlar om en kvinlig massmödare mmmm eller nå sånt har jag för mej...sen har du ju disneys monsters ink också som är rolig :)

mm den är rolig.... ja får väll se den andra "monster" när jag har nån vuxen brevid mig som kan vara lite mogen och ta ansvar.... hehehe :hihi

vet :) den ska jag se själv trivs bäst så när jag ser filmer med innehåll hehe eller skräk för andra klarar inte av det (tror jag hihi)

eus skrev:
Jag får nog höja ett varningens finger, det är ingen trevlig mysig film som man sitter och gosar till

haha ja det får du ta å göra grabba tag i killen och titta på den...

Miss_Orchidee skrev:
mm den är rolig.... ja får väll se den andra "monster" när jag har nån vuxen brevid mig som kan vara lite mogen och ta ansvar.... hehehe :hihi

Kakan skrev:
hmmm låter ju tråkigt

Det är bara förnamnet, man känner sig nästan våldtagen själv för den liksom förstör något fint i ditt inre med att vara så dålig.

Allvarligt, den är ok som ZTV film t.ex. Lite så där lagom värdelös så man slipper bry sig om man börjar pilla med något annat under filmen.

okej får ladda ner den från nätet hmmm fast jag måste få nån att lära mej dc++ först för jag har inte en susning om hur man använder det *asg*

Markus skrev:
Det är bara förnamnet, man känner sig nästan våldtagen själv för den liksom förstör något fint i ditt inre med att vara så dålig.

Allvarligt, den är ok som ZTV film t.ex. Lite så där lagom värdelös så man slipper bry sig om man börjar pilla med något annat under filmen.

Markus skrev:
Riktigt dålig är den. Värdelös story, osympatisk och jobbig huvudperson. Kort. Skräp helt enkelt.
Verkligheten svider

edit: jag tycker nog ändå att den är helt ok. Hon gör så grym insats i den filmen Charlize Theron
Sen att det är en hemsk story är ju sant, men som sagt verklighetsbaserad.
Det är svårt att förstå hur någon kan bli så grym å känslokall

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back