Bankörningar

Anderstorp kvällskörning framöver: 16:00-19:00
Enligt Skalman, pga ljud. Dem har kämpat i 8 år med detta och nu blev det klart.

När är nästa kvällskörning på anderstorp? Eller det blir inget mer där iår kanske?

Är väl stadigt tisdagar som gäller, hittade denna info i FIVER tråden under bandagar:

"September ut med kvällskörningar, heldagar den 8-9 september och den 7 oktober."

Regnar det inte blir det Fiver - Anderstorp 25e sept & 7e okt för min del. Synd att man missar 2 tillfällen.

Vågar man ta och hänga på om ni ska ner till Anderstorp på tisdag? Jag har aldrig kört bana men är riktigt sugen på att testa och vill inte vänta tills nästa år :tungan

Men jag vill inte vara i vägen för de andra heller :3freak

Jao, alltså jag kör inte heller fort, låt dom köra om på rakorna bara, finns ingen anledning att gasa som ett cp om man inte är snabb i kurvorna :)

Martini: klart du ska köra! Körde själv där för några veckor sen, hade inte kört där sen en/min första bandag 2004 och kör som en kratta men det gick bra iaf.

Skjut inte upp saker, kör bara!

Någon bandag & fint väder i helgen/veckan som kommer?

Du lär nog hinna med banan näst år med... :hihi Du får boka upp dig på SMC kursen på Anderstorp a.s.a.p, tänkte ja skulle göra de då ja missade årets tillfälle pga min tumme. Sen blir de bana, bana och mer bana. :tummenupp

Dessutom verkar inte Tisdagens prognos så lovande banväder dag, men de är väl detta väder man få leva med denna tiden på året dessvärre.

Det ska tydligen vara heldagskörning på Anderstorp sön 7e okt kl 9-17 för er som inte fått nog. 1200 kr förbet. 1400 kr bet pp.
Jag är i Dalarna på älgjakt då

Bra väder = lets go =) btw hur sämre blir greppet i kallt väder liksom? är det ens lönt att ta i beaktning?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing