Bankörningar

Finns det ingen bana, stor eller go-kart, som man kan hyra en lördag eller söndag för att köra på om man är ett gäng?
Har hört att en storbana med ambulans kostar ca 50000 att hyra. Varierar förstås mellan banorna. Jag har varit på nån sån privat dag med öppen depå. Helnajs. Lite ont om flaggvakter såna dar bara...

Anderstorp på tisadg:
K-Man
Rudi
Cliftabiff
Goffe
Teamy
Lerutis
Jensen

Last edited:
Har hört att en storbana med ambulans kostar ca 50000 att hyra. Varierar förstås mellan banorna. Jag har varit på nån sån privat dag med öppen depå. Helnajs. Lite ont om flaggvakter såna dar bara...

Anderstorp på tisadg:
K-Man
Rudi
Cliftabiff
Goffe
Teamy
Lerutis

Lägg till mig på listan med (om vädret är ok!) Jag gillar att stå i depån och vänta! :tummenupp:D

E det någon som har ett lite bättre objektiv som kan tänka sig att låna ut på tisdag. Jag det köpte en systemkamera kanon o jag fick med det lilla objektivt 18-55 mm. Det blir inga närbilder med det. O så klart om nåt händer med det så står jag för det

Fan att man ska va på annan ort å jobba i nästa vecka. Är sugen på å testa bana med smtn. Jaja, får la blir till nästa säsong istället :)

Jag och polaren dyker också upp:)

E det någon som har ett lite bättre objektiv som kan tänka sig att låna ut på tisdag. Jag det köpte en systemkamera kanon o jag fick med det lilla objektivt 18-55 mm. Det blir inga närbilder med det. O så klart om nåt händer med det så står jag för det

Ska du bara kolla? Ja kanske hänger på med såfall och spanar lite ;)

Jodå de kan jag nog göra. Vilken tid såfall?

om vi åker upp med tom kärra så åker vi vid halv fyr,. 15.30 från mig/torpa. o det lutar åt at vi åker tomhänta dit. ska kolla mer med goffe o lerutis. dom flesta tror jag vill köra hoj dit.

e det nåt så kan du nå mig på 0704835581

om vi åker upp med tom kärra så åker vi vid halv fyr,. 15.30 från mig/torpa. o det lutar åt at vi åker tomhänta dit. ska kolla mer med goffe o lerutis. dom flesta tror jag vill köra hoj dit.

e det nåt så kan du nå mig på 0704835581

Jag kör gärna ner :) så blir i ett gäng som samkör är det nice

Kan nog hinna om jag hetsar på jobbet :)

När är det samling på Anderstorp? Jobbar egentligen till 16:00 och har gått tidigt rätt mycket nu :D

*edit*

Såg att det är förar möte 16:45. Då klarar vi ju oss om vi inte riktigt kommer iväg 15:30.

Last edited by a moderator:
E4an, vik av skillingaryd/152an.

Hojen är redo. Däck - ok. Bes - ok
Ska bli kul detta!

Mitt framdäck sjunger på sista versen, bara det är torrt så!
Jag har några beg liggandes hemma om du vill ha. Jag funderar på att byta mitt fram idag. Kom över om du vill så kanske vi kan lägga på nåt bättre på din med

Såg att det är förar möte 16:45. Då klarar vi ju oss om vi inte riktigt kommer iväg 15:30.
Tar ca 45 minuter ner på hoj + tid för tankning i Anderstorp så det är lagom att dra 15.30. Tar lite tid att 'köpa biljett' i depån också.

Goffe: Gott att hojen gick igenom :tummenupp

Försöker lura med mig Jimmy med kamera i högsta hugg imorn, han verkar inte omöjlig! :)

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla