Bankörningar

Ni som ska till Gotland i helgen, hur tar ni er dit? Tar ni hojjen på släp eller kommer ni köra hela vägen?
Jag såg att det fanns platser kvar och blev ruggigt sugen på att åka nu när vädret ser ut att bli fint.
(Hoppas det håller i sig.)

Jag tar min buss med hojen i...
Finns plats åker imorgon 18 från eksjö

Jag tar min buss med hojen i...
Finns plats åker imorgon 18 från eksjö

Ser inte ut som att jag kan få ledigt på fredag... :huvet
Jag ska tjata lite till på bossen och se om det går att muta honom. Jag hör av mig imorgon på förmiddagen om jag lyckats eller inte. Håll tummarna!

Inspirerad av senaste tidens alla däckbyten och kommande bandagar fick idag mitt pluggade gamla SportSmart lämna plats åt ett Dunlop D211GP. Det gamla har tjänat mig väl. Runt 400 hårda mil och är långtifrån slut. Punka och pluggat redan första veckan men klarade ändå 290+ ärliga. Biltemaplugg is the shit! :tummenupp

NewRearTire.jpg

Vad säger ni om Anderstorp den 11 Juni? Själv är jag riktigt peppad på det och ska dit. Kollade precis inne på arc.nu och tydligen är det bara kvällskörning en gång i månaden.. Så man får väl passa på nu:tummenupp

Vad säger ni om Anderstorp den 11 Juni? Själv är jag riktigt peppad på det och ska dit. Kollade precis inne på arc.nu och tydligen är det bara kvällskörning en gång i månaden.. Så man får väl passa på nu:tummenupp

Är det bra väder så hänger jag på! Ska säga till på jobbet imorgon tänkte jag. :banana

Jag och en polare ska ditt om det är ok väder:tummenupp

Ser ju ut som att det kommer bli bra väder på tisdag. :tummenupp
Någon som vet hur det är med ljudnivån på Anderstorp? Jag körde på Kinnekulle utan problem med de kanske har lägre db på Anderstorp?

Ser ju ut som att det kommer bli bra väder på tisdag. :tummenupp
Någon som vet hur det är med ljudnivån på Anderstorp? Jag körde på Kinnekulle utan problem med de kanske har lägre db på Anderstorp?

95 db vid förbifart

Anderstorp imon. Jag ska försöka ta mig dit med Gixxern på släp.
Nån som har lyckats förskottsbetala? Hur funkar det?

Anderstorp imon. Jag ska försöka ta mig dit med Gixxern på släp.
Nån som har lyckats förskottsbetala? Hur funkar det?

Då får du komma och hälsa är väl där lite i 3 :)

Riktigt kul att träffa dig k-man ser framemot att göra garage besök:)
Blev faktiskt nytt person bästa 1, 42, 72 på sista varvet sen gick gasvajern av som man inte hade haft nog med strul på grund av ljudet 103 db med nypackad ljuddämpare och db killer löste i och för sig med ståltråd :tummenupp

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti