Bankörningar

Ingen som ska ner till Anderstorp i helgen och kolla när ARC har sina bandagar? Eller för den delen köra?
Jag funderar på att åka ner på lördagen och glo lite eftersom jag ändå inte har något bättre för mig :gnissla

Jag ska ditt lör--sön:tummenupp

Blir det någon SMC-kurs för dig? Jag sitter och funderar på att boka upp mig på Kinnekulle men vet inte när/hur/vart/om/kanske. Beslutsångerst :huvet

Siktar på SMC kurs på Kinnekulle, ev Knutstorp med för att få in lite fler datum och för att Morsan bor där neråt, så finns de kost och logi. :hihi

Nån som fattat om det blir 600 kr för drop-in på kvällskörningarna eller om +100 bara gäller medlemmarna?

Tror tyvärr det gäller för både medlemar och inte:mad:

Är det inte detta som gäller ?

Träningskvällar:
Vi kommer att genomföra träningskvällar öppet för gat och licensgrupper på följande kvällar. Det är
körning mellan 16:00-19:00.

Datum: 2013-05-07, 2013-05-21, 2013-06-11, 2013-07-02, 2013-07-07, 2013-08-13, 2013-09-03.
Observera tiden 16:00-19:00
Priser kvällsträning: Föranmälan 500 kr för icke ARC-medlem, 400 kr för ARC-medlem vid
föranmälan och betalning. Dropin + 100 kr

Står ju ganska klart vad som gäller? :fakta

Blir det någon SMC-kurs för dig? Jag sitter och funderar på att boka upp mig på Kinnekulle men vet inte när/hur/vart/om/kanske. Beslutsångerst :huvet

Hade tänkt Kinnekulle något av datum lör 4/5 eller lör 18/5, men tyvärr blev det fullbokat båda dagarna i början av veckan, dumt att man väntade :dummer. Har lite svårt på söndagar men kanske går att lösa.

Hade tänkt Kinnekulle något av datum lör 4/5 eller lör 18/5, men tyvärr blev det fullbokat båda dagarna i början av veckan, dumt att man väntade :dummer. Har lite svårt på söndagar men kanske går att lösa.

Jag hade med tänkt att man skulle köra på Kinnekulle de datumen men som sagt, de är ju fullbokade nu. Det får bli en fredag eller söndag helt enkelt.. :tungan

Någon som vet hur känsliga dem är när det gäller bullerkrav på anderstorp? Är sugen på att eventuellt köra där idag men har inga insatser till mina akradämpare.
Vågar man chansa nu när det är nya arrangörer och allt?

Någon som vet hur känsliga dem är när det gäller bullerkrav på anderstorp? Är sugen på att eventuellt köra där idag men har inga insatser till mina akradämpare.
Vågar man chansa nu när det är nya arrangörer och allt?

Jag skulle inte rekomendera dig att köra dit utan.. sura pengar om slöseri om det skulle vara så att du inte kan köra.

IMG_4531.jpgIMG_4301.jpg

Då har man varit på kemora racetrack i finland med 4 dagar sol och 25+.
Blev att knäskrapa för första gången som passagerare det var intressant när hojen ritar ut ur kurvorna även i högfartshögern:tummenupp

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!