Bankörning??

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Finns det nån som kan ge mig ett lite snabbt svar på ungefär hur mycket det kostar att köra på bana?? Skulle mer än gärna testa men d sliter lite i plånboken har jag hört. så finns det nått sätt att komma undan billigt på?

Tja, köp en Ducati. Tjejer kör gratis på Ducati klubbens ban körningar :tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
Finns det nån som kan ge mig ett lite snabbt svar på ungefär hur mycket det kostar att köra på bana?? Skulle mer än gärna testa men d sliter lite i plånboken har jag hört. så finns det nått sätt att komma undan billigt på?

Närmast och enklast för din del är nog att komma hit ner till Falkenberg och köra. :tummenupp Nästa gång för gathojar är onsdag den 26:e maj, med reservation för den litet luddiga formuleringen i kalendern på klubbens hemsida. Bäst att ringa o kolla först, www.falkenbergsmotorklubb.se .

Det kostar 300:-, du får köra 3-4 pass á ca 15 minuter. Hur många olika grupper det blir avgörs där och då, beroende på tillströmning. Senast (förra veckan) var det tre grupper som turades om: licensierade A- respektive B-förare samt gathojar.

Miss_Orchidee skrev:

Hej på dig!
Om du är medlem i Kortedala Motorklubb så har vi bankörning på Kinnekulle den 1:e Juni.

mvh
/Jörgen

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back