Bankörning??

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Finns det nån som kan ge mig ett lite snabbt svar på ungefär hur mycket det kostar att köra på bana?? Skulle mer än gärna testa men d sliter lite i plånboken har jag hört. så finns det nått sätt att komma undan billigt på?

Tja, köp en Ducati. Tjejer kör gratis på Ducati klubbens ban körningar :tummenupp

Miss_Orchidee skrev:
Finns det nån som kan ge mig ett lite snabbt svar på ungefär hur mycket det kostar att köra på bana?? Skulle mer än gärna testa men d sliter lite i plånboken har jag hört. så finns det nått sätt att komma undan billigt på?

Närmast och enklast för din del är nog att komma hit ner till Falkenberg och köra. :tummenupp Nästa gång för gathojar är onsdag den 26:e maj, med reservation för den litet luddiga formuleringen i kalendern på klubbens hemsida. Bäst att ringa o kolla först, www.falkenbergsmotorklubb.se .

Det kostar 300:-, du får köra 3-4 pass á ca 15 minuter. Hur många olika grupper det blir avgörs där och då, beroende på tillströmning. Senast (förra veckan) var det tre grupper som turades om: licensierade A- respektive B-förare samt gathojar.

Miss_Orchidee skrev:

Hej på dig!
Om du är medlem i Kortedala Motorklubb så har vi bankörning på Kinnekulle den 1:e Juni.

mvh
/Jörgen

*/ ?>
Back