Men han fegar fan inte heller han steker dig lätt!!!!!!!!!GSXR1100R skrev:Ahhh nu kopplade jag in hjärnan![]()
Den mest kända bling-bling banåkaren är utan tvekan Ravetrancer, jag har aldrig sett en så mycket julpyntad hoj på bana.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men han fegar fan inte heller han steker dig lätt!!!!!!!!!GSXR1100R skrev:Ahhh nu kopplade jag in hjärnan![]()
Den mest kända bling-bling banåkaren är utan tvekan Ravetrancer, jag har aldrig sett en så mycket julpyntad hoj på bana.
![]()
me in actionBlondie skrev:Men han fegar fan inte heller han steker dig lätt!!!!!!!!!
![]()
svampe skrev:Hmm.
Blev både gettoglans och bandagar.
Har både höjt min premie med 5000/år för att kunna åka bana.
Och petat på lite eloxerat.
Man kan ha båda delarna.
Ja det kanske han gör, men jag har aldrig kört med honom så jag vet inte, dock lär han inte steka mig i långlopp eftersom han har så dålig kondisBlondie skrev:Men han fegar fan inte heller han steker dig lätt!!!!!!!!!
![]()
Tack tjockis, hrmmmGSXR1100R skrev:Ja det kanske han gör, men jag har aldrig kört med honom så jag vet inte, dock lär han inte steka mig i långlopp eftersom han har så dålig kondis![]()
Respäckt att banköra en så blingad hoj på bana Rejvis![]()
Vassegoast Rejvis, vi får kanske battla på bana i sommar dåRavetrancer skrev:Tack tjockis, hrmmm
Långlopp, klarar knappt koncentrera mig i 20 minuter. Kondis? Bara när jag ****lar![]()
får rumpan fortfarande plats i stället ............ hehe .....Ravetrancer skrev:me in action
![]()
Mr K skrev:får rumpan fortfarande plats i stället ............ hehe .....
Mr K skrev:får rumpan fortfarande plats i stället ............ hehe .....
Men dom tar jag givetvis av när jag kör hoj.Pejo skrev:Det ska matcha örhängena, erkänn!!![]()
![]()
GSXR1100R skrev:Respäckt att banköra en så blingad hoj på bana Rejvis![]()
Ravetrancer skrev:me in action
![]()
Rejvis har pengar till både bling och bankörning och det kan aldrig va felKamikaze kid skrev:Det var ju inta bra att blinga hojen nyss!!!
Får man nu ha miniblinkers å polerad ram helt plötsligt???
Hur ska du ha det?
GSXR1100R skrev:Rejvis har pengar till både bling och bankörning och det kan aldrig va fel![]()
Medelblingaren kör oftast inte bana pga just detta, sen kanske medelblingaren gör som en del Ferarriägare och föredrar att bara glänsa för omgivningen vid korvmojjen trots att fordonet är konstruerat för att smiska bana.Kamikaze kid skrev:Ah så om man e fattig så får man inte blinga och åka bana!
Äntligen lite raka puckar i ditt resonemang!![]()
GSXR1100R skrev:Medelblingaren kör oftast inte bana pga just detta, sen kanske medelblingaren gör som en del Ferarriägare och föredrar att bara glänsa för omgivningen vid korvmojjen trots att fordonet är konstruerat för att smiska bana.
Bling på bana är respäckt, bling vid korvmojjen är posör.
PM: Jag har miniblinkers på min gathoj men det får du inte berätta för någon.Kamikaze kid skrev:Aha...
Försöker bara lära mig så jag inte gör bort mig i denna oskrivna regel!
Vill ju inte att folk ska peka finger när man står i depån med tunn plånbok och miniblinkers! (fy)
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|