Bankörning vs Bling-bling

Jag lägger helst mina slantar på (multipoll)


  • Antal röstningar
    0
GSXR1100R skrev:
Ahhh nu kopplade jag in hjärnan :)

Den mest kända bling-bling banåkaren är utan tvekan Ravetrancer, jag har aldrig sett en så mycket julpyntad hoj på bana.

:tummenupp
Men han fegar fan inte heller han steker dig lätt!!!!!!!!!

:)
 
Blondie skrev:
Men han fegar fan inte heller han steker dig lätt!!!!!!!!!

:)
me in action :)

post-13-1100565934.jpg
 
Last edited:
Hmm.
Blev både gettoglans och bandagar.
Har både höjt min premie med 5000/år för att kunna åka bana.
Och petat på lite eloxerat.

Man kan ha båda delarna.
 
svampe skrev:
Hmm.
Blev både gettoglans och bandagar.
Har både höjt min premie med 5000/år för att kunna åka bana.
Och petat på lite eloxerat.

Man kan ha båda delarna.

Jag är fattig.. inget jobb..
Har pc2 liggandes för avhämtning..
Valde folksam för banåkningen..
Vet inte hur mycket mer det ger men jmf med tlr:er så är det 10000 kr mer per år i försäkring..

Sen bling bling.. givetvis... jag har det gayigaste bultpå systemet...
Tror ni mig inte.. kolla bilder på hemsidan www.ezzo.se :banana
 
Blondie skrev:
Men han fegar fan inte heller han steker dig lätt!!!!!!!!!

:)
Ja det kanske han gör, men jag har aldrig kört med honom så jag vet inte, dock lär han inte steka mig i långlopp eftersom han har så dålig kondis :tungan

Respäckt att banköra en så blingad hoj på bana Rejvis :tummenupp
 
GSXR1100R skrev:
Ja det kanske han gör, men jag har aldrig kört med honom så jag vet inte, dock lär han inte steka mig i långlopp eftersom han har så dålig kondis :tungan

Respäckt att banköra en så blingad hoj på bana Rejvis :tummenupp
Tack tjockis, hrmmm :)

Långlopp, klarar knappt koncentrera mig i 20 minuter. Kondis? Bara när jag ****lar :)
 
Ravetrancer skrev:
Tack tjockis, hrmmm :)

Långlopp, klarar knappt koncentrera mig i 20 minuter. Kondis? Bara när jag ****lar :)
Vassegoast Rejvis, vi får kanske battla på bana i sommar då :banana
 
Mr K skrev:
får rumpan fortfarande plats i stället ............ hehe .....

Japp röven går fortfarande i men dragkedjan har inte varit knäppt på ett par år :pannkyss
 
Vet man hur min R6 ser ut så förstår man med en gång (=inte snygg) :hihi

Edit; Jag kom på att jag tappade ena blinkersen bak pga att "röv lappen" rammlade av (sprucken efter en vurpa). Så då köpte jag sådana där kolfiberlookalikeblinkar för 129kr paret. Det blir ju lite bling bling :rolleyes: Hmm, jag kanske är en posör ändå :yoparty :banana
 
Last edited:
Kamikaze kid skrev:
Det var ju inta bra att blinga hojen nyss!!!
Får man nu ha miniblinkers å polerad ram helt plötsligt???

Hur ska du ha det?
Rejvis har pengar till både bling och bankörning och det kan aldrig va fel :tummenupp
 
Kamikaze kid skrev:
Ah så om man e fattig så får man inte blinga och åka bana!
Äntligen lite raka puckar i ditt resonemang! :tummenupp
Medelblingaren kör oftast inte bana pga just detta, sen kanske medelblingaren gör som en del Ferarriägare och föredrar att bara glänsa för omgivningen vid korvmojjen trots att fordonet är konstruerat för att smiska bana.

Bling på bana är respäckt, bling vid korvmojjen är posör.
 
GSXR1100R skrev:
Medelblingaren kör oftast inte bana pga just detta, sen kanske medelblingaren gör som en del Ferarriägare och föredrar att bara glänsa för omgivningen vid korvmojjen trots att fordonet är konstruerat för att smiska bana.

Bling på bana är respäckt, bling vid korvmojjen är posör.


Aha...
Försöker bara lära mig så jag inte gör bort mig i denna oskrivna regel!

Vill ju inte att folk ska peka finger när man står i depån med tunn plånbok och miniblinkers! (fy)
 
Kamikaze kid skrev:
Aha...
Försöker bara lära mig så jag inte gör bort mig i denna oskrivna regel!

Vill ju inte att folk ska peka finger när man står i depån med tunn plånbok och miniblinkers! (fy)
PM: Jag har miniblinkers på min gathoj men det får du inte berätta för någon.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top