Bankörning vs Bling-bling

Jag lägger helst mina slantar på (multipoll)


  • Antal röstningar
    0
Jag köpte en engångssvamp med shampo i förra året, räknas det som bling?
Hojen blev ju snyggare men inte snabbare...
 
Magnesium på gata???..verkar jävligt korkat...kommer ett potthål å sen...no more bling bling
 
Pure racing är det som gäller! Funktion är snyggt i sig. Miniblinkers - varför då ? Det går ju lika bra utan!
 
GSXR1100R skrev:
Vågar du köra bana med din superdyra posörmoppe?

Varför skulle jag inte våga det...?

Folk tror att jag ska snika runt korvmojen hela sommaren.. men jag ska nog piska på med hojen så det räcker..

sen är jag inte mer posör än "kalle" på sin nya r1:a! men jag prioriterar nog bling och annat iom att jag aldrig kört på bana och inte kan uttala mig om det!
 
skövde_pöjk skrev:
Varför skulle jag inte våga det...?

Folk tror att jag ska snika runt korvmojen hela sommaren.. men jag ska nog piska på med hojen så det räcker..

sen är jag inte mer posör än "kalle" på sin nya r1:a! men jag prioriterar nog bling och annat iom att jag aldrig kört på bana och inte kan uttala mig om det!
Kul om du vågar köra bana, din hoj är ju byggd för bankörning och inte enbart för att posera med.

:tummenupp
 
Hur man har ordning på hojen reflekterar lite hur ens liv är. :D

Därför har jag mycket bling-bling på min hoj. :yoparty
 
GSXR1100R skrev:
Kul om du vågar köra bana, din hoj är ju byggd för bankörning och inte enbart för att posera med.

:tummenupp

precis! har kraschkåpor på G till hojen!!så banåk ska jag nog kunna styra upp!!

störande att folk(i allmänhet) inte tror att jag våga elda på med skiten bara för att den kostar lite mer än en "vanlig" hoj!! men visst fan är det en posör hoj..det håller jag med om! men vilken hoj är inte det???

impa på småbrudar kan man göra i en gammal 240!(har jag hört)
:D
 
Nysse skrev:
Vill nog påstå att en välanvänd hoj med bubblel i tanken skrapade/olackade kåpor tejpade fälgvikter mm. är mycket jämförtbart med Bling-Bling på stan...man får iallafall uppmärksamhet. :)

http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=12582

/N
Hm, nice ass på den bilden. Det blåa alltså.
För övrigt är det väl inte så svårt o gissa vad jag rösta på om man kollar på hojen.
 
Last edited:
Banåka och bling-bling!
(silvertejp är bling-bling)

Iofs så ska jag precis byta bort mina kraschkåpor mot ett spritt nytt kåpset Men min vana trogen så ser nog kåporna "inkörda" ut snart!!
Men å andra sidan så får jag ett gratis kraschkåpset vid första marksyningen :3freak
 
Pyttelite bling, mycket bana 2005.
Trist att lägga hojen med massor av bling bara för att man inte lärt sig köra ordentligt först.
Senare får man väl se till att ha råd med både och...
 
E man en sån fegis som jag som bara vågar köra bandagar då försäkringen gäller så blir det ju inte så mycket... Å andra sidan kostar de dagarna lite...så till slut blir det nog mer bling än blong...

Men håller med, bling e kul att se på...bana är otroligt roligt att KÖRA!!! :tummenupp Kanske extra roligt när man bara kör nån ggr / år...

Har man sen fått en vansinnig idé om att införskaffa en grus/pendlar/lek-hoj oxå så är det inte så mycket flis kvar sen... :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top