Bankörning vs Bling-bling

Jag lägger helst mina slantar på (multipoll)


  • Antal röstningar
    0
Kamikaze kid skrev:
Om man har Marvic fälgar på gathojen som man åker bana med får man fortfarande Bling x2 poäng då?


Då blir det Bling x3 poäng. Särskilt om man håller ditt tempo och bara är ute efter uppmärksamheten. :7peta
 
oscar skrev:
Jag förstår inte hur man ens kan jämföra rolighetsfaktorn dem emellan... :va

Om du blir tvungen att välja då? Blinkers som garanterat får grabbarna vid korvmojen att häpna, eller en dag på banan?


Ok, jämförelsen kanske inte var den bästa.
Kortfattat menade jag bara att jag tycker det mesta inom mc är kul och lägger därför så mycket som möjligt på det.

Och varför välja när man kan göra båda.
Trist inställning om att styling enbart skulle va för att impa på andra.
 
Kamikaze kid skrev:
Om man har Marvic fälgar på gathojen som man åker bana med får man fortfarande Bling x2 poäng då?
Beror på hur mycket snabbare man blev med sitt posörtrim.
 
Bling bling är för bögar och posörer. En riktig karl kör med skyltbelysning och orginalblinkers. :crash
 
Det är bara gaysnubbar som åker på bandagar. Jag väljer ett par snygga miniblinkers eller en kolfiberhugger vilken dag i vecka som helst. Fan tänk själva; vad är en bandag mot ett mörkt, nästan ogenomskinligt kåpglas? Vilket har man glädje av längst?
 
Blev annat då jag lägger mina pengar mest på Bensin och försäkring. Lull-lull och bandagar vill jag men det får knuffas ner på listan

/oXydex
 
oscar skrev:
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1160635&postcount=26


Vad är styling om det inte är för att impa!? Om du var ensam kvar på jorden med en hoj så skulle du väl knappast bemöda dig att montera miniblinkers för ditt eget välbefinnande?


Jag monterar dit extra tillbehör som jag tycker är snyggt och roligt,vad andra tycker skiter jag i.
Sen väljer jag att inte välja, utan att göra både och istället.

Trist att va ensam kvar, vart ska jag då köpa alla balla grejer ifrån ?
 
ola_sandin skrev:
Tror det går under kategorin: Annat
Ahhh nu kopplade jag in hjärnan :)

Den mest kända bling-bling banåkaren är utan tvekan Ravetrancer, jag har aldrig sett en så mycket julpyntad hoj på bana.

:tummenupp
 
annat... Lägger inte mycket pengar på blingbling, och att köra bana med en hoj som går i ca 130 känns bara larvigt. :gnissla

EDIT: Rörken ej inräknat!
 
Bling is for pussies, bandagar is for real men! eller nåt åt det hållet.

Bra funktion blir vackert av sig självt....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top