Finns det intresse för att köra ERF stafett 8/10 på Anderstorp ihop?
PM´a isf
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=5323600&postcount=1
PM´a isf
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=5323600&postcount=1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nån fler än jag som ska tillbringa fredag - söndag på Anderstorp?

Vad händer där då![]()
nån som skall till Gälleråsen den 29/9 ?
Om ja,finns det plats på släp/buss för en till ?
Någon som sugen på att ställa upp på ERF Stafett för det höga nöjets skull?
Det går i medioker tempo, men ta det som schysst träning med mycke köra.
5 maj Falkenberg
7 juli Smokey 200 i Anderstorp
26 juli Bike Week i Karlskoga
Möjligen att det blir ett race till.
http://www.sdsab.se/erf/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
http://www.falkenbergsmotorklubb.nu/
http://fiver.se/smokey-200
http://www.karlskogamotorstadion.com/page.aspx?title=roadracing
Har bokat 1/7 på kinnekulle med racingworld och 12/7 på gelleråsen med actionpics, några andra från götet som skall dit då tro?
Sen blir det nog falken på några kvällskörningar med.
Själv kör jag bara med SMC så försäkringen gäller...*fegis*
Har bokat 1/7 på kinnekulle med racingworld och 12/7 på gelleråsen med actionpics, några andra från götet som skall dit då tro?![]()

Behöver man ha reggad hoj på kullen? På KMK:s körning där i år är det tydligen bara gatlegala hojar som gäller.![]()
Just det, hajade att det var nåt sånt. Lite sne över att missa det i år bara, när det har gått bra innan, men anledningen är förstås vettig.
Ja, jag ska dit med Atas Racing eller vad dom hette. Mycket bra arr förra året, så det ska bli kul. Har du kört nån bana med Tuonon än?
Hur är de körningarna? Jag har fördomar om att tempot är för lågt, att man åker i led och tränar på blick,gaskontroll osv.
Någon som skall till Torpet på tisdag kväll? 20grader och sol/växland soligt hela kvällen. Tänkte åka dit om inget akut ställer till det på jobbet.
@Johansson, SMC-körning tror jag inte är något för dig, iaf inte steg 1-4.![]()
Dom har steg 5 och 6 nu där 5 är licenskurs och steg 6 är mer raceträning som tillåter lite "tuffare" omkörningar osv.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |