Bankörning & RR

Är också sugen på tisdagskörningen, men har varken släp eller drag på bilen :(

Jag och en kompis kör hoj till Anderstorp och drar från stan kl 14.00. Har inte bestämt vart vi träffas än men det gör vi nog i morgon bitti. Skicka ett pm så får du nummret.
 
Håller på att ladda upp lite bilder (i varierande kvalitet!!!) från Torpet måndag 31 Aug HÄR.
IMG_8087.JPG
 
Håller på att ladda upp lite bilder (i varierande kvalitet!!!) från Torpet måndag 31 Aug

Vilken söt bild.. :tummenupp


Var en grymt kul körning ikväll. Öppen depå, 20-22grader och strålande sol :)
Och jag höll mig på hjulen denna gång, 3e gången gilt!
 
Japp, perfekt väder :) Själv avverkade jag 18 mil på banan och 30 mil tur och retur anderstorp. Hemvägen var lite seg men fick bara ett par droppar regn sista kilometern genom stan. Verkar dock som det hade regnat en stund innan.
 
Vad gäller den 25e? När bör man vara där? Har hört nåt om att "alla får köra, hur mycket folk det än kommer". Ligger det nåt i detta. Och vad innebär heldag? Blev visst ett gäng frågor.. :)
 
Då va den 25e på Torpet bokad :)

Åker nog dit med men säger som Tussilago, det beror helt på vädret. :)

Vad gäller den 25e? När bör man vara där? Har hört nåt om att "alla får köra, hur mycket folk det än kommer". Ligger det nåt i detta. Och vad innebär heldag? Blev visst ett gäng frågor.. :)

Körningen är mellan 9-17 så typ innan 09 är väl bra att vara på plats. :)
Tror inte det är någon större risk en fredag i september, att det skall bli fullt så alla som kommer får med största sannolikhet köra. Givetvis finns de dock en övre gräns. Tror det är 60st på banan samtidigt och är det 3st grupper blir de ju 180st.

Edit:
Vart hörde du om att "alla får köra" btw?
 
Last edited:
Åker nog dit med men säger som Tussilago, det beror helt på vädret. :)



Körningen är mellan 9-17 så typ innan 09 är väl bra att vara på plats. :)
Tror inte det är någon större risk en fredag i september, att det skall bli fullt så alla som kommer får med största sannolikhet köra. Givetvis finns de dock en övre gräns. Tror det är 60st på banan samtidigt och är det 3st grupper blir de ju 180st.

Edit:
Vart hörde du om att "alla får köra" btw?

Jag bokade ifall de skulle bli fullt i licensgruppen. Är ju Bott och erf på lördag så jag tänkte de kanske kunde bli fullt men de skall väl iof mycke till- :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top