Bankörning & RR

Är också sugen på tisdagskörningen, men har varken släp eller drag på bilen :(

Jag och en kompis kör hoj till Anderstorp och drar från stan kl 14.00. Har inte bestämt vart vi träffas än men det gör vi nog i morgon bitti. Skicka ett pm så får du nummret.

Håller på att ladda upp lite bilder (i varierande kvalitet!!!) från Torpet måndag 31 Aug HÄR.
IMG_8087.JPG

Håller på att ladda upp lite bilder (i varierande kvalitet!!!) från Torpet måndag 31 Aug

Vilken söt bild.. :tummenupp

Var en grymt kul körning ikväll. Öppen depå, 20-22grader och strålande sol :)
Och jag höll mig på hjulen denna gång, 3e gången gilt!

Japp, perfekt väder :) Själv avverkade jag 18 mil på banan och 30 mil tur och retur anderstorp. Hemvägen var lite seg men fick bara ett par droppar regn sista kilometern genom stan. Verkar dock som det hade regnat en stund innan.

Vad gäller den 25e? När bör man vara där? Har hört nåt om att "alla får köra, hur mycket folk det än kommer". Ligger det nåt i detta. Och vad innebär heldag? Blev visst ett gäng frågor.. :)

Då va den 25e på Torpet bokad :)

Åker nog dit med men säger som Tussilago, det beror helt på vädret. :)

Vad gäller den 25e? När bör man vara där? Har hört nåt om att "alla får köra, hur mycket folk det än kommer". Ligger det nåt i detta. Och vad innebär heldag? Blev visst ett gäng frågor.. :)

Körningen är mellan 9-17 så typ innan 09 är väl bra att vara på plats. :)
Tror inte det är någon större risk en fredag i september, att det skall bli fullt så alla som kommer får med största sannolikhet köra. Givetvis finns de dock en övre gräns. Tror det är 60st på banan samtidigt och är det 3st grupper blir de ju 180st.

Edit:
Vart hörde du om att "alla får köra" btw?

Last edited:
Åker nog dit med men säger som Tussilago, det beror helt på vädret. :)

Körningen är mellan 9-17 så typ innan 09 är väl bra att vara på plats. :)
Tror inte det är någon större risk en fredag i september, att det skall bli fullt så alla som kommer får med största sannolikhet köra. Givetvis finns de dock en övre gräns. Tror det är 60st på banan samtidigt och är det 3st grupper blir de ju 180st.

Edit:
Vart hörde du om att "alla får köra" btw?

Jag bokade ifall de skulle bli fullt i licensgruppen. Är ju Bott och erf på lördag så jag tänkte de kanske kunde bli fullt men de skall väl iof mycke till- :)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!