Bankörning & RR

Kanske de kanske, får haka på en tur sen till våren så man lär sig dom bra vägarna :)

Jag menade inte gata (även om det finns fina vägsträckor runt GBG) utan att man har inte så jättelångt till ett antal banor. 12mil till Falken, 17 till Anderstorp, 22 till Knutstorp 25-27 till Sviestad & Mantorp, 27 till Gelleråsen. :)

Jag menade inte gata (även om det finns fina vägsträckor runt GBG) utan att man har inte så jättelångt till ett antal banor. 12mil till Falken, 17 till Anderstorp, 22 till Knutstorp 25-27 till Sviestad & Mantorp, 27 till Gelleråsen. :)
Jaha, okej..

Men det är ändå långt :näsblod

Hade två och fyra mil till banorna i Skåne :hihi

Fan vad långt det är till en bana här uppe :näsblod

Det hade inte skadat med en bana i GBG. Men jämfört med Stockholmarna så har vi det oförskämt bra..
9mil till Falken, 13 till Anderstorp, 15 till Kinnekulle, 20 till Knutstorp, 27 till Sturup, 30 till Mantorp, Linköping och Gelleråsen. Gotland är väl 40mil+.

Du glömde en: 20 till Rudskogen :mattias

Fattar beslut beroende vädret i em

Då har man kört bana i regn för första gången med 1 literhoj (Z1000) med gatdäck.
En rätt spännande upplevelse utan klotning. Vi var 3 gathojar + 4 föråkare.

6 klotningar i licens (mestadels i chickanen + omkullbromsningar strax innan).

Last edited:
Ingen som har plats på släp till Anderstorp på måndag? :gnissla :va Delar såklart på alla kostnader. :tummenupp

Hehe, nu blev det plötsligt nio mil till Falken :) Sist jag kollade är det 10 mil till själva Falkenberg och sen är det väl en dryg mil därifrån in till banan också.

Vi har det INTE gott ställt jämfört med stockholmarna. Dom får ju två helt nybyggda banor nu i sitt närområde. Något sådant har vi inte.

I Malmö är man också ganska bortskämd med både Knutstorp och Sturup alldeles runt hörnet.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats