Bankörning & RR

Tjena var på falkenberg i onsdags för första gången första bankörningen för mig finns de någon lite längre bana i närheten av gbg??

Sköj :tummenupp

Intresserade av del i box kanske?

Box är ju för Lyx-A-förare ju... Själv funderar jag på att skita i kvalet och kasta mig direkt in i tävlingen eftersom träning är för de talanglösa :gnissla

Tjena var på falkenberg i onsdags för första gången första bankörningen för mig finns de någon lite längre bana i närheten av gbg??

Anderstorp 4km racingbana. Det är ca 15 mil dit.

Annars har du Kinnekulle inom 15 mil och Gelleråsen ca 30 mil.

Last edited:
Nu är det klart jag och Magnus kör erf på min 600 så alla tjockytusen hojar kan steka oss på anderstorpsrakan.

Vilka mer skall till torpet och harva?

Proracing #20 är där och vi kör självklart på en tjockytusenhoj:)

syns där:tummenupp

Jag får övertala Dennis att vi kör på hans hoj så ni inte har något att skylla på då! :gnissla

Jo du men jag trodde du skulle vinna:confused:

nästan redan övertalad, vore ju faan att missa detta tillfälle:yoparty

Frågan är om du kan steka mig två gånger i rad på torpet, känns ju inte kul, då badar jag hellre leca och mekar i tre timmar :näsblod

Last edited:
Vi ska gå en bättre på Atorp än Falken o vinna NECet. Känner mig stark efter pers. på båda banorna den senaste månaden. 1.38 o 47... :)

Box är ju för Lyx-A-förare ju... Själv funderar jag på att skita i kvalet och kasta mig direkt in i tävlingen eftersom träning är för de talanglösa :gnissla

Anderstorp 4km racingbana. Det är ca 15 mil dit.

Annars har du Kinnekulle inom 15 mil och Gelleråsen ca 30 mil.

Vet du något om uppetider å sånt?priser ja så mycke information som möjligt tack:tummenupp

Vet du något om uppetider å sånt?priser ja så mycke information som möjligt tack:tummenupp

Oftast är det tredje part som anordnar bankörningar. Typ Actionpics, Banåkning.nu, Racingworld osv osv. Tror bara det är Falkenberg som har kvällskörningar i egen regi. Möjligtvis Anderstorp också men jag kan inte hitta något om det på deras hemsida. Kinnekulle har nog inga egna körningar, utan där är det antingen Racingworld/Trackworld eller SMC:s utbildningar som gäller.

Har lagt upp årets alla bandagar/tävlingsdatum här: http://www.highsider.se/page33.html

Kan möjligtsvis ha missat något som blivit ändrat. Men det mesta ska vara där.

Kan du inte lägga till en extra kolumn som säger om det bara är för licensåkare eller öppet för allmänheten? Din kalender är jäkligt bra och utförlig annars men just nu måste man dubbelkolla med FMK:s hemsida ifall det är gathojar eller ej.

Jao jao. Många gbgare som var på törpet och rejz igår. Hur summerar ni gårdagen?
Vi mulade på kvalet och åkte hem.

Kallt. :5sure

Grattis till Wikberger-boys och PRO som presterade kanonbra resultat! Måste varit boxen som var grym. :gnissla

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...