Nu är det klart jag och Magnus kör erf på min 600 så alla tjockytusen hojar kan steka oss på anderstorpsrakan.
Vilka mer skall till torpet och harva?
Sköj
Intresserade av del i box kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det klart jag och Magnus kör erf på min 600 så alla tjockytusen hojar kan steka oss på anderstorpsrakan.
Vilka mer skall till torpet och harva?
Sköj![]()
Intresserade av del i box kanske?

Tjena var på falkenberg i onsdags för första gången första bankörningen för mig finns de någon lite längre bana i närheten av gbg??
Box är ju för Lyx-A-förare ju... Själv funderar jag på att skita i kvalet och kasta mig direkt in i tävlingen eftersom träning är för de talanglösa![]()
du är väl för gammal för att tälta![]()
Nu är det klart jag och Magnus kör erf på min 600 så alla tjockytusen hojar kan steka oss på anderstorpsrakan.
Vilka mer skall till torpet och harva?

Jag får övertala Dennis att vi kör på hans hoj så ni inte har något att skylla på då!![]()

nästan redan övertalad, vore ju faan att missa detta tillfälle![]()

Nu är det klart jag och Magnus kör erf på min 600 så alla tjockytusen hojar kan steka oss på anderstorpsrakan.
Vilka mer skall till torpet och harva?
Jag får övertala Dennis att vi kör på hans hoj så ni inte har något att skylla på då!![]()
nästan redan övertalad, vore ju faan att missa detta tillfälle![]()

nästan redan övertalad, vore ju faan att missa detta tillfälle![]()
Frågan är om du kan steka mig två gånger i rad på torpet, känns ju inte kul, då badar jag hellre leca och mekar i tre timmar![]()
Box är ju för Lyx-A-förare ju... Själv funderar jag på att skita i kvalet och kasta mig direkt in i tävlingen eftersom träning är för de talanglösa
Anderstorp 4km racingbana. Det är ca 15 mil dit.
Annars har du Kinnekulle inom 15 mil och Gelleråsen ca 30 mil.
Vet du något om uppetider å sånt?priser ja så mycke information som möjligt tack![]()
Vet du något om uppetider å sånt?priser ja så mycke information som möjligt tack![]()
Har lagt upp årets alla bandagar/tävlingsdatum här: http://www.highsider.se/page33.html
Kan möjligtsvis ha missat något som blivit ändrat. Men det mesta ska vara där.


|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |